Sprunk Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Dan kun je net zo goed dit hele subforum dicht gooien want er heeft nog nooit iemand iets zelf opgezocht. Niet op google, niet met de zoekfuntie. Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 krijgt de moderator daar de indruk dat je zelf niks hebt uitgezocht, wordt je topic gewoon dichtgegooid, heerlijk. Goed idee, misschien moeten we dat hier ook eens uitproberen. Ja zou het eens naar voren brengen thunder, zou mensen wat minder lui maken ook en anderen wat ergernissen besparen. Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Maar op wikipedia krijg je meteen zo'n hele lijst met technische zooi, dat hoef ik helemaal niet. Reageren
Ophion Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 krijgt de moderator daar de indruk dat je zelf niks hebt uitgezocht, wordt je topic gewoon dichtgegooid, heerlijk. Goed idee, misschien moeten we dat hier ook eens uitproberen. Vind ik niet, verlies je meteen heel veel leden. Ik heb mijn antwoord, inmiddels is mijn adapter binnen en op dit topic hoeft niet meer gereageerd te worden. Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Maar op wikipedia krijg je meteen zo'n hele lijst met technische zooi, dat hoef ik helemaal niet. Bovenaan staat vaak een korte uitleg, als je dan verder scrollt komt de "technische zooi" pas. krijgt de moderator daar de indruk dat je zelf niks hebt uitgezocht, wordt je topic gewoon dichtgegooid, heerlijk. Goed idee, misschien moeten we dat hier ook eens uitproberen. Vind ik niet, verlies je meteen heel veel leden. Ik heb mijn antwoord, inmiddels is mijn adapter binnen en op dit topic hoeft niet meer gereageerd te worden. als je een beetje iemand bent die graag behulpzaam is, weet ik zeker dat ook jij je kapot zou ergeren op al die kindjes die net een forum hebben ontdekt en alles er maar via vragen zonder zelf ook maar iets te ondernemen. Reageren
Ophion Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Voor die personen, zeker. Maar als jij een forum hebt van 100 leden en 60 leden kijken niet voor ze wat vragen, en die 60 mensen gaan weg, hoe voel jij je dan? Maar daar gaat dit topic niet over. Reageren
Limbolander Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Voor die personen, zeker. Maar als jij een forum hebt van 100 leden en 60 leden kijken niet voor ze wat vragen, en die 60 mensen gaan weg, hoe voel jij je dan?Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat erom dat je het die mensen leert. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.