*M*slipknot2 Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 ik had een keer gehoord van gta miami vice wat voor gta is dat en waar kan je die kopen ik weet niet zeker of ie miami vice heet of gta miami vice Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Volgens mij is dit niet waar Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Nee, die bestaat niet. Ik denk dat iemand je voor de grap hield. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Het is gewoon Gta Vice City. Dat hebben ze van gemaakt. Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 er is geen GTA miami vice. maar wel Miami Vice http://images.google.nl/images?q=Miami%20V...lr=&sa=N&tab=wi let op: het is een Davilex product!! moved 2 Games forum... Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 je zal gewoon GTA vice city bedoelen Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 Je hebt het vast verkeerde begrepen... GTA Vice City gebruikt namelijk in vloeden van Miami, mischien heb je t verkeerd gehoort... There's No Such Game.. Reageren
Pitbull Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 het is miami vice ik heb dit namelijk op de ps2 niet zo leuk als het eruit ziet en ik heb het op 1 dag uitgespeeld, je kunt niet eens vrij rondlopen zoals in de gta reeks maar het is wel ies leuk om te spele Reageren
Johan O. Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 is dit niet een beetje oud topic om op te reageren? de laatste post na jou is geschreven op: 27 mei 2005 laat die oude topics nou gewoon eens rusten Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 is dit niet een beetje oud topic om op te reageren?de laatste post na jou is geschreven op: 27 mei 2005 laat die oude topics nou gewoon eens rusten Ik heb er helemaal niks op tegen dat hij hier op reageerd. Zolang het maar nuttige post zijn. En deze post is goed genoeg. :behappy: En zo komt er ook nog wat leven in get ''Game Forum''. 27 Mei is eigenlijk helemaal niet zo lang geleden. Maar 2 maand. Reageren
De Gta Master Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 beetje off-topic maar die Miami vice is zeker een bout spel? davilex maakt meestal een grijpende titel(kuch) en daarna een bout game zoals knightrider enz Reageren
djaa Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 beetje off-topic maar die Miami vice is zeker een bout spel?davilex maakt meestal een grijpende titel(kuch) en daarna een bout game zoals knightrider enz ik heb dat spel gekocht en ook al de zelfde dag weg gedaan het is echt saai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.