RobbieB Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Hallo beste gtaforummers, ik zit met een probleempje: Mijn GSM: Samsung X550, zijn oplader werkt niet meer. Als ik de lader in het stopcontact steek en verbindt met m'n GSM, kleurt het schermpje niet, m.a.w.: de batterij wil niet opladen. Wat moet ik doen? Foto's komen vanavond Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht, dat kan je toch heus wel zelf bedenken? Reageren
FerryN Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht, dat kan je toch heus wel zelf bedenken? Of de klantenservice mailen/bellen. Reageren
RobbieB Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht, dat kan je toch heus wel zelf bedenken? Ik bedoel: Kan ik iets doen aan m'n GSM om hem zelf te herstellen ofzo? Vandaag en morgen zijn de meeste winkels gesloten Reageren
FerryN Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht, dat kan je toch heus wel zelf bedenken? Ik bedoel: Kan ik iets doen aan m'n GSM om hem zelf te herstellen ofzo? Vandaag en morgen zijn de meeste winkels gesloten Je kunt van alles doen, hem in de wc pot gooien en kijken of ie daarna wel wilt, en nu serieus, je kan altijd kijken of je de aansluitpunten schoon kunt maken, kunnen vuil worden. En of je geen breuken in de kabel hebt en of je stroom hebt op die stopcontact Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.