Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Weet er iemand een spel waarbij je een eigen kasteel kan maken enzo op de ps3.? Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Weet er iemand een spel waarbij je een eigen kasteel kan maken enzo op de ps3.? Je eigen kasteel maken, waar slaat dat nou weer op, ik denk niet dat ie bestaat, en al zeker niet voor de ps3, voor de pc heb je klein kansje: Castle Tycoon... Stanboy96 EDIT: En misschien op de PC met de SIMS kan je ook wel een kasteel bouwen. Bewerkt: 1 juni 2009 door stanboy96 Reageren
Basssss Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 My Sims Kingdom? Het is alleen verkrijgbaar voor de Nintendo DS en Wii. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 kidage, waarom geef je geen antwoord op onze voorstellen? Reageren
Stopbord Geplaatst: 11 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Oja bedankt stanboy , Castle tycoon nu aan het downloaden (Was even weg ) Reageren
.Stan Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Oja bedankt stanboy , Castle tycoon nu aan het downloaden (Was even weg ) Bestaat Castle tycoon echt?? Ik zei namelijk maar wat maarja, is het een leuk spel, maar eigenlijk mogen we je niet verder helpen omdat je aan het downloaden bent, maar vertel, leuk spel? Stanboy96 Reageren
Wouter36 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Volgens mij bestaan zulk soort games niet voor de ps3.. Reageren
.Stan Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Volgens mij bestaan zulk soort games niet voor de ps3.. Hij is nu toch Castle Tycoon aan het halen. (nee ik zeg niet downloaden, ook al is dat zo)[/font] Enja, dat kan iedere PC wel aan, enja, hoe komt hij anders op dit forum Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.