Jump to content

hoe kom je in de andere delen ivm blokkades


rene35

Recommended Posts

hallo, een vraagje aan de experts hier.

Hoe kom ik eigenlijk op de andere eilanden, ik probeer van alles maar ik kom niet over de bruggen van de andere eilanden omdat er steeds politie blokkades staan.

Is hier een cheat of een truc voor misschien

Kan iemand mij hier aub mee helpen .

Met vriendelijke groet Rene

Link to comment
Delen op andere websites

De blokkades zullen vanzelf weggaan na het spelen van missies, zo zullen de blokkades naar Algonquin (middelste eiland) verdwijnen na het spelen van Blow Your Cover, en de blokkades van Alderney na Three Leaf Clover? Hier nog een handig missieoverzicht.

Verder kan je ook nog naar een ander stadsdeel door een helikopter te spawnen met een cheat of carspawner, en zo naar een ander eiland te vliegen. Ook is het mogelijk om met een moto/grote truck door de blokkades heen te gaan, maar dat overleef je meestal niet erg lang (Klik).

Verder heb je ook nog de mogelijkheid om te zwemmen (of varen) naar een ander stadsdeel, of natuurlijk te voet gaan, maar dat overleef je meestal ook niet erg lang. Te voet gaan kan je doen door hier op de treinsporen te gaan, of het voetpad onder de snelweg.

Als je Algonquin (middelste stadsdeel) hebt vrijgespeeld kan je ook een helikopter nemen (hier) en daarmee naar Alderney vliegen.

Topic verplaatst naar IV: General.

Link to comment
Delen op andere websites

De blokkades zullen vanzelf weggaan na het spelen van missies, zo zullen de blokkades naar Algonquin (middelste eiland) verdwijnen na het spelen van Blow Your Cover, en de blokkades van Alderney na Three Leaf Clover? Hier nog een handig missieoverzicht.

Verder kan je ook nog naar een ander stadsdeel door een helikopter te spawnen met een cheat of carspawner, en zo naar een ander eiland te vliegen. Ook is het mogelijk om met een moto/grote truck door de blokkades heen te gaan, maar dat overleef je meestal niet erg lang (Klik).

Verder heb je ook nog de mogelijkheid om te zwemmen (of varen) naar een ander stadsdeel, of natuurlijk te voet gaan, maar dat overleef je meestal ook niet erg lang. Te voet gaan kan je doen door hier op de treinsporen te gaan, of het voetpad onder de snelweg.

Als je Algonquin (middelste stadsdeel) hebt vrijgespeeld kan je ook een helikopter nemen (hier) en daarmee naar Alderney vliegen.

Topic verplaatst naar IV: General.

leuke film ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...