Royboow Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) lijkt meer een bloem hoor Het plaatje erboven lijkt ook ergens op maar dat terzijde... Waarop dan? Een bloem Waaw .. Maar het lijkt op een lul met een ENORME eikel! x'D Dat vond ik ook, heb het alle kanten gedraait, maar het lijkt op een Eikel Bewerkt: 17 juni 2009 door Snowleopard Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Die een is de lul en die foto daarboven de butthole[/font] echt he? het is net zo'n kringspier Reageren
Think Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Die een is de lul en die foto daarboven de butthole[/font] echt he? het is net zo'n kringspier Ja, natuurlijk, ik snap niet wat die mensen hierboven zich nog zitten af te vragen. Het is gewoon een penis en een kringspier:p that's it Reageren
gtavcsky Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 idd....das echt n huge arsch wat Bernie aan de muur heeft hangen...incl de pastapenis.... Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 Dat plaatje naast die Dick, lijkt ook een beetje op zaad Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 idd....das echt n huge arsch wat Bernie aan de muur heeft hangen...incl de pastapenis.... Je reageert nu op een oud topic. Doe dit voortaan liever niet. Reageren
caion Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik vind het gewoon een dick met kleine weerhaakjes, is echt meer een soort bloem :O. Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Het is inderdaad een dick alleen dan is de eikel een beetje overdreven getekent. Goed gevonden, ga zo door . PS: Volgensmij is ie stijf. Bewerkt: 11 juli 2009 door StannieB12 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Op de drie andere delen van dat schilderij staan wat mij lijkt bloemen dus denk ik dat dit toch ook een bloem moet zijn. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Op de drie andere delen van dat schilderij staan wat mij lijkt bloemen dus denk ik dat dit toch ook een bloem moet zijn. Daar heb je aan de ene kant gelijk in. Maar aan de andere kant: Rockstar wil sommige Easter Eggs een beetje verborgen houden. Kijk maar naar het hart, in het blijheidsbeeld. Dus misschien willen ze je laten denken dat het 4 bloemen zijn, maar misschien zijn het 3 bloemen, en 1 penis. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Op de drie andere delen van dat schilderij staan wat mij lijkt bloemen dus denk ik dat dit toch ook een bloem moet zijn. Daar heb je aan de ene kant gelijk in. Maar aan de andere kant: Rockstar wil sommige Easter Eggs een beetje verborgen houden. Kijk maar naar het hart, in het blijheidsbeeld. Dus misschien willen ze je laten denken dat het 4 bloemen zijn, maar misschien zijn het 3 bloemen, en 1 penis. Daar heb je gelijk in, zou te-ypisch R* zijn, maar er is nog altijd de mogelijkheid dat R* zelf daar geen lul in ziet en het voor hun gewoon een schilderij met bloemen is. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Haha, dat weet ik nog niet zo zeker hoor. R* heeft al zoveel piemels in het spel gezet dat ze die bloem-penis zeker niet over het hoofd zien. Haha. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ja iemand moet die bloem toch die vorm hebben gegeven he? Maar ik vindt het toch niet zo hard op een lul lijken. Reageren
dakkiono Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Op het bowling centrum of wat het ook is heb je een kegel met 2 ballen ernaast dat moet een pik voorstellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.