Jump to content

PCI-E bocht


Galiorix

Recommended Posts

Ik ga binnenkort beginnen aan een casemod project, maar ik voordat ik ga beginnen heb ik eerst een onderdeel nodig, omdat ik beperkt ben tot een bepaalde hoogte. Door die hoogte kan ik geen fatsoenlijke videokaart op mijn moederbord prikken, dus ik heb een PCI-E bocht nodig, ik weet alleen niet waar ik die kan vinden en of dat soort dingen überhaupt wel te vertouwen zijn. Kan iemand mij uit de brand helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

bestaan die uberhaupt wel? lijkt me nogal onlogisch aangezien je kaart dan rechtop staat, heb je een zwaardere kaart zal die dus heel makkelijk af kunnen breken omdat je hem ook niet aan de zijkant kunt vastmaken, + je dvi/vga aansluitingen aan de linkerkant van de kaart, waar wil je die laten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een riser card kopen. Deze komen zeer veel in servers voor aangezien deze in de meeste gevallen maar 4,5 cm hoog zijn. Onder andere de servers van GTAGames.nl hebben ze aangezien er een losse raid controller in zit. Al zijn dit PCI eXtended sloten (niet te verwarren met PCI Express) heb je ze vast en zeker ook in de PCI Express variant.

Bij de betere (internet) computerzaak kan je ze vast en zeker krijgen voor een paar euro's. Meet wel even van te voren op wat je precies nodig hebt qua hoogte en maten hoe de kaart dan liggend in je kast gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde inderdaad een riser kaart, aangezien ik met 'PCI-E bocht' niet echt veel hits kreeg, maar met een riser card kom ik een stuk verder, ze zijn alleen niet wat je noemt een koopje voor een stuk printplaat met een PCI-E aansluiting erop.... Ik open van de week wel een topic en dan wordt wel duidelijk waarom ik een riser card nodig heb voor mijn casemod. ;)

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...