Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Type: Wallpaper / signature / banner Stijl: grunge Grootte: 1028 x 768 (wallpaper) / signature (signature max grootte) / banner ( 700x 400 (ofzoiets) Afbeelding: kleuren mix Tekst: Kidage's website maker Rand: 4px zwart Kleuren: warme kleuren (rood , groen , blauw ) Render (optioneel): Extra (optioneel):Lynen of verfvlekken graag. JE HOEFT ZE NIET ALLE 3 TE MAKEN!!!
Miek Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Ik maak/probeer wel iets voor je . Edit: uiteindelijke outcome: Het is de eerste keer dat ik met grunge werk, dus misschien vindt je het resultaat wat minder. Ik wil het altijd bewerken op elke moment, ik heb de PSD opgeslagen. Groeten . Bewerkt: 31 mei 2009 door Miek
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Mooi gedaan , kan je (met het zelfde theme) er een banner + signature van maken?
Miek Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Komt in orde. Vanavond post ik ze wel. Edit: signature is klaar . Hier is hij: Alleen snap ik die afmetingen van die banner niet? 700 bij 400? Dan kan je evengoed die andere gebruiken maar gewoon kleiner maken. Als je me dat even duidelijk maakt, maak ik die nog met plezier . Bewerkt: 31 mei 2009 door Miek
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Komt in orde. Vanavond post ik ze wel. ok tnx. Komt in orde. Vanavond post ik ze wel.Edit: signature is klaar . Hier is hij: Alleen snap ik die afmetingen van die banner niet? 700 bij 400? Dan kan je evengoed die andere gebruiken maar gewoon kleiner maken. Als je me dat even duidelijk maakt, maak ik die nog met plezier . Ja daar was ik even mis bij. 768 width. 15 height. een kleine banner >>> Door Jay;: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<
Miek Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Nou, ik heb je afmetingen dan maar opgevolgd, ook al vindt ik deze maar raar voor een banner . Hier is hij: Veel plezier ermee.
Stopbord Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Weral verkeerd he (ligt niet aan jou maar aan mij xd) 700 x 150 mag ik ook ff de link van de signature? Bewerkt: 4 juni 2009 door kidage
Miek Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Sorry dat ik de link niet poste . Hier is de signature: [IMG=http://i285.photobucket.com/albums/ll42/Miekskuh/SignatureKidageswebsitemakercopy.png] Ik heb ook de banner gemaakt, zoals je vroeg . [IMG=http://i285.photobucket.com/albums/ll42/Miekskuh/Kidagebanner.png] Hopelijk is het nu wél juist. Have fun with it. Bewerkt: 5 juni 2009 door Miek
Recommended Posts