Jump to content

Ik heb met een mod een infernus kleiner gemaakt :D!


Thomassion

Recommended Posts

http://img30.imageshack.us/img30/770/lolxdpwned.png

This geen spam maar een geintje xD. Het is wel waar met behulp van een mod heb ik de infernus weten kleiner te maken. :engel:

De infernus Mini:

Max snelheid 150 (Vanwege zen kleine omvang past er geen grotere motor in)

Waar te koop ?: In de turismo winkel en ook binnenkort op de site van autoeroticcar. :7

Wanneer: GTA V (of daarna of daarna of daarna)

Bewerkt: door Thomassion
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het meer lijken dat je 'm een paar keer tegen The Swing of Death hebt aangereden, waardoor ie kleiner wordt, dan dat je 'm hebt gemod. Hij is alleen maar korter, verder helemaal niks. Dat lijkt tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het meer lijken dat je 'm een paar keer tegen The Swing of Death hebt aangereden, waardoor ie kleiner wordt, dan dat je 'm hebt gemod. Hij is alleen maar korter, verder helemaal niks. Dat lijkt tenminste.

idd ,dat is geen mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een grapje mensen. Ik heb met behulp an een mod er een paar keer van een gebouw af gereden en dat erbij gezet. Het is gewoon een grapje xD Anders had ik die ramp er natuurlijk bij gescreend. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een grapje mensen. Ik heb met behulp an een mod er een paar keer van een gebouw af gereden en dat erbij gezet. Het is gewoon een grapje xD Anders had ik die ramp er natuurlijk bij gescreend. :bonk:

mod = mod

ramp = ramp

flauwe grap = flauwe grap

waarom maak je zulke grapjes.

Tis niet echt om mee te lachen.

zet het dan bij grappige momenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een grapje mensen. Ik heb met behulp an een mod er een paar keer van een gebouw af gereden en dat erbij gezet. Het is gewoon een grapje xD Anders had ik die ramp er natuurlijk bij gescreend. :bonk:

mod = mod

ramp = ramp

flauwe grap = flauwe grap

waarom maak je zulke grapjes.

Tis niet echt om mee te lachen.

zet het dan bij grappige momenten.

Jeeh pas een dag echt super actief op het forum en al gelijk een iemand die al men posts afkraakt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jeeh pas een dag echt super actief op het forum en al gelijk een iemand die al men posts afkraakt. :tu:

Het was inderdaad niet grappig. Verre van zelfs. Kijk, als Niko nou precies tussen de ballen stond van Memory Lanes, daar kun je wel een grapje over maken, maar dit is niet grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok t was gewoon een grapje mislukt grapje dus blijkbaar maar ik vraag wel of iemand er een lockje op zet voordat er nog meer mensen over gaan zeiken. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

zoekzeik.jpg

Ik zou me inhouden voor ik het naar een mod stuur.

Ik regel ruzies af via pb als je dan ook nog het op het forum zet dat vind ik gewoon laf. :?

Link to comment
Delen op andere websites

zoekzeik.jpg

Ik zou me inhouden voor ik het naar een mod stuur.

Ik regel ruzies af via pb als je dan ook nog het op het forum zet dat vind ik gewoon laf. :?

Ontopic: mislukte lol , meer niet.

Hanneswasco krijgt zo mijn leuke berichtje over jou :)

Link to comment
Delen op andere websites

zoekzeik.jpg

Ik zou me inhouden voor ik het naar een mod stuur.

Ik regel ruzies af via pb als je dan ook nog het op het forum zet dat vind ik gewoon laf. :?

Ontopic: mislukte lol , meer niet.

Hanneswasco krijgt zo mijn leuke berichtje over jou :)

Ik zei al ik regel mijn ruzie's via PB af dat staat voor PERSOONLIJK bericht als je nou via PB zei dat je door stuurde dan vind ik het niet erg maar nu heb je het op het forum gezet. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei al ik regel mijn ruzie's via PB af dat staat voor PERSOONLIJK bericht als je nou via PB zei dat je door stuurde dan vind ik het niet erg maar nu heb je het op het forum gezet. :klap:

Als jij nou al eens zou beginnen met normaal te doen.

Precies een kind van 7 jaar.

Post normale berichten met da ge-ruzie van je!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...