Jump to content

Ik heb met een mod een infernus kleiner gemaakt :D!


Thomassion

Recommended Posts

Ik zei al ik regel mijn ruzie's via PB af dat staat voor PERSOONLIJK bericht als je nou via PB zei dat je door stuurde dan vind ik het niet erg maar nu heb je het op het forum gezet. :klap:

Als jij nou al eens zou beginnen met normaal te doen.

Precies een kind van 7 jaar.

Post normale berichten met da ge-ruzie van je!

+ gespam :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei al ik regel mijn ruzie's via PB af dat staat voor PERSOONLIJK bericht als je nou via PB zei dat je door stuurde dan vind ik het niet erg maar nu heb je het op het forum gezet. :klap:

Als jij nou al eens zou beginnen met normaal te doen.

Precies een kind van 7 jaar.

Post normale berichten met da ge-ruzie van je!

7 jarige ? OK ik zal het volwassen oplossen door Hanneswasco te vragen er een lock op te zetten. OK ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei al ik regel mijn ruzie's via PB af dat staat voor PERSOONLIJK bericht als je nou via PB zei dat je door stuurde dan vind ik het niet erg maar nu heb je het op het forum gezet. :klap:

Als jij nou al eens zou beginnen met normaal te doen.

Precies een kind van 7 jaar.

Post normale berichten met da ge-ruzie van je!

7 jarige ? OK ik zal het volwassen oplossen door Hanneswasco te vragen er een lock op te zetten. OK ?

moet jij weten, het topic zal ook wel vanzelf naar onder zakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn de kleine kindjes klaar met het spelen? Thomassion, gelieve zulke flauwe grap-topics in het vervolg niet meer te posten. Kidage en Sniper44, aan jullie vraag ik om in het vervolg niet meer in zulke topics te posten en dan zeker geen ruzie gaan zoeken. Een simpel PB'tje naar een moderator sturen en dit topic gewoon laten rusten is voldoende. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...