Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik neem aan dat je al een hele tijd niks meer hebt gemaakt met PS? In dat geval is deze nog niet eens zo slecht. Alleen vind ik het totaal plaatje niet zo heel spectaculair. Je hebt als render een vechter gekozen (boxer of whatever) ik heb niet zo verstand van sport. Maar iig zou ik bij zo'n render wel wat meer verwachten van de achtergrond, wat meer met grunge of abstract. Zodat het power uitstraalt net even wat meer ruig en een portie effecten. Nu is de achtergrond wat saai, deze is zeker niet slecht maar past toch net even niet bij de soort render die je hebt gekozen. Je tekst staat er wat verlaten en klein bij, ik zou hier wat meer aan gedaan hebben. Verder vind ik de ronde bolletjes aan de onder kant wel een grappig effect hebben ^_^

Geplaatst:

Bedankt, ja ik heb er ong. een maand of 3/4 niks mee gedaan.

Je hebt wel gelijk over het thema, ik wist niet wat ik moes kiezen, ik vind worstelen wel leuk, dus dacht ik: "laat ik maar een signature maken over Rey Mysterio".

Maar de tekst, daar heb je gelijk bij, maar het ging mij meer om de ondere tekst, met Rey & Mysterio, ik heb Venzio gepakt van Rey, maar dat staat er alleen op voor, ''Signature gemaakt door Venzio''.

Ahoewel, bedankt voor je rate.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...