Dexist Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) hi in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die? Bewerkt: 31 mei 2009 door xSANx-xERWINx Reageren
LSR Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 hi in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die? hier is ie het is een progammatje spreekt wel voor zich. SASpeedo.zip Reageren
JeGe Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 hi in dit filmpje zie je om de radar heen getallen staan als hij in de motor zit, dat is dus een snelheids meter. waar kan ik die downloaden? kent iemand die? hier is ie het is een progammatje spreekt wel voor zich. Dit is een heel andere, hij zoekt de mod waar de snelheden OM de radar heen staan. Ik heb even gezocht en kan hem jammer genoeg niet vinden.. zou hem zelf ook wel willen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.