TZG Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Hallo allemaal Ik liep een beetje rond in de stad, en ging naar een gebouw het gebouw waar je kan kiezen om Clarence te laten leven of doodmaken[/font] Ik liep naar boven, en kwam een deur tegen met daarop de volgende tekst: Emergency Door, Please Knock, oftewel: Nooduitgang, kloppen alsjeblieft. Ik vond het wel een grappige EE. Ik heb ook nog een plaatje Sorry als het al bekend was, kon niks vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Goed gevonden! De meeste van de GTA IV EE's zijn al bekend, maar deze komt mij niet bekend voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thomassion Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Lol staat het gebouw in de fik wil je snel weg. "tut tut tut eerst kloppen dan pas naar buiten" xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Haha, heel goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Ik was het al eens tegengekomen, maar kon het niet screenen omdat ik toen in de fik stond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Ik was het al eens tegengekomen, maar kon het niet screenen omdat ik toen in de fik stond . Je bent dan toch wel via die deur naar buiten gelopen? ON: een heel goede EE. En een grappige ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gortie17 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 goede EE kijk eens of je in dat gebouw kan komen of op dat gebouw mischien zijn er 2 EE`s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 12 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2009 Dat is idd wel een nieuwe denk ik? wel graaf. *nock nock* , Yes u may go , lol ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 nice gevonden propzzzz voor de vinder maar ik moet gaan sta in de fik......... .........wat de deur gaat niet open............. ........kut ik moet eerst kloppen he ditmar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wernard154 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 lol mooi gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Snapmap .a.u.b.? Bye! Kidage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Goede easteregg, leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Snapmap .a.u.b.?Bye! Kidage. Heb je 1 gta4gamr, ? Bewerkt: 17 juni 2009 door kidage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2009 Snapmap .a.u.b.?Bye! Kidage. Heb je 1 gta4gamr, ? oh ja, ik zal er binnenkort ff eentje posten denk ik zo, maar als je bij de eerste post kijkt moet je het misschien ook wel kunnen vinden, maar snapmap komt eraan hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 nou jongens, dat word nog wel even wachten op die snapmap, want mijn ps3 doet raar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.