Stopbord Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 nou jongens, dat word nog wel even wachten op die snapmap, want mijn ps3 doet raar.... Dubble post. Waar ligt het ergens , Broker?etc.. Reageren
TZG Geplaatst: 26 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) nou jongens, dat word nog wel even wachten op die snapmap, want mijn ps3 doet raar.... Dubble post. Waar ligt het ergens , Broker?etc.. zie mijn eerste post trouwens. Het is dus algonquin denk ik Edit: Ah, hier dus. Ga hier na boven het gebouw in, en je zult het op de tweede verdieping tegenkomen, maar ook de verdiepingen daarboven Bewerkt: 26 juni 2009 door GTA4gamer Reageren
Stopbord Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 nou jongens, dat word nog wel even wachten op die snapmap, want mijn ps3 doet raar.... Dubble post. Waar ligt het ergens , Broker?etc.. zie mijn eerste post trouwens. Het is dus algonquin denk ik Edit: Ah, hier dus. Ga hier na boven het gebouw in, en je zult het op de tweede verdieping tegenkomen, maar ook de verdiepingen daarboven Ty ; eigenlijk wel fun die deur Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Grappige easter egg!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.