Jump to content

Fanboys & Haters

Recommended Posts

Geplaatst:

Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat er Fanboy gedrag, of gewoon haatgedrag voorkomt. Je kunt geen topic openen over een spel dat exclusief voor de PS3 of X360 is, of er komen weer hordes fanboys en haters op af. Die dan weer een droge opmerking maken :

''Tja, dat heb je als je een Xbox/Playstation/PC hebt.''

Mensen die een gevecht uitlokken :

''Wel sneu als je een Xbox/Playstation hebt.''

Haters :

''Xbox/Playstation/PC is gewoon bagger.''

Wat willen ze er in godsnaam mee bereiken? Hier moet gewoon een straf op komen vind ik. Geef je mening!

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Forumrunner

8

• NickOwnage

8

• FerryN

4

• Nick_Kerkwijk

3

Geplaatst:

Goed punt. Alleen dat blijf je toch houden. Er zijn altijd mensen die blijven reageren. Maar zo zijn mensen.

Geplaatst:
Het valt me de laatste tijd steeds meer op dat er Fanboy gedrag, of gewoon haatgedrag voorkomt. Je kunt geen topic openen over een spel dat exclusief voor de PS3 of X360 is, of er komen weer hordes fanboys en haters op af. Die dan weer een droge opmerking maken :

Haters :

Wat willen ze er in godsnaam mee bereiken? Hier moet gewoon een straf op komen vind ik. Geef je mening!

Idd, die Xbox Fanboys moeten echt eens gestrafd worden :N:7

Grapje, maar het is ook zo, dat Xbox fanboys hard roepen dat sommige mensen PS3 fanboy zijn, om schijnheilig te laten lijken dat ze het zelf niet zijn. Dat vind ik altijd wel grappig :7

Maarja ik ben ook een Fanboy :D schijnt :schater:

Geplaatst:

Haters :

Idd, die Xbox Fanboys moeten echt eens gestrafd worden :N:7

Grapje, maar het is ook zo, dat Xbox fanboys hard roepen dat sommige mensen PS3 fanboy zijn, om schijnheilig te laten lijken dat ze het zelf niet zijn. Dat vind ik altijd wel grappig :7

Maarja ik ben ook een Fanboy :D schijnt :schater:

Ik zie hier toch echt meer PS3 fanboys dan 360 fanboys.

Geplaatst:

Even tussendoor: Een Fanboy is iemand die Fan is van bijvoorbeeld De Xbox en dan tegen de Fanboys van Bijvoorbeeld PS3 zeggen dat de PS3 zuigt?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat zie JIJ :7 Maar komop, jij vind je Xbox beter dan mijn PS3, en zeg neit dat het niet zo is. Jij zou je Xbox niet ruilen voor een ps3, en ik andersom ook niet.

En wtf kan jou het schelen dat er 'fanboys' zijn?

@Hierboven, Ja zoiets :7

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Ik zou hem graag inruilen voor een PS3. Maar die zijn gewoon te duur. En faboys zijn gewoon irritant, iedereen ergert zich eraan.

Geplaatst:

FF zonder dollen, respect voor jou. . :7

Maarja, ik heb mijn PS3 zelf moeten betalen, alleen omdat ik dan alles van Playstation heb, van ps1 af. Tja, waarom zou ik als ik alles van PS heb, dan een Xbox kopen. Dat is iig een grote reden geweest dat ik de ps3 kocht.

Maar over die fanboys, 'wat ik ook ben', dat is toch gewoon lachen om te zien. Dat ze thuis met traantjes in hun kraaloogjes achter hun pc'tje zitten te huilen omdat hun Console toch wel beter is en geen gelijk krijgen :7

Geplaatst:

Wat ik haat, is dat mensen mij een fanboy noemen omdat ik me PS3 represent, waarom ik dat doe, omdat ik verdomme hier 3x X360 heb staan die in totaal 6x stuk zijn gegaan, en dan zijn die X360 fanboys zo van 'het is nu niet meer', klopt, maar godverdomme zeg, dat het nu niet meer is betekend niet dat ik over het verleden van de X360 mag praten, het grappige is dat sommige de playstation 'delaystation' noemen, geheel onterecht, MS is met de X360 gekomen, en heeft niet gewacht, en wat kreeg je, een schrootding waarvan de kans 1 op 3 was dat ie sneuvelde, dan wacht ik toch liever een jaar dan dat ik zo'n gebakje voor me neus kreeg geschoven.

Daarnaast zijn beide apparaten mooie machines hoor! ^_^

Maargoed, de meeste mensen die roepen dat een ander een fanboy is, zijn meestal juist de ergste fanboys :7

Geplaatst: (bewerkt)

de mensen zeggen dat de Xbox/Ps3 klote is maar hebben ze ooit wel eens de andere console(xbox/ps3) geprobeerd ?

Ik vond tot een tijd geleden alleen de PS3 een goeie aankoop maar ik heb eens op een 360 gespeeld en dat is ook niet verkeerd.

Bijv. het ligt maar aan de interesses

Wil je een multimedia machine/gameconsole die gratis online diensten heeft dan kies je meestal een Ps3

Wil je alleen voornamelijk gamen en boeit het jou niet zoveel dat je moet betalen voor online dan kies je een Xbox.

Tja het is maar wat je interesse is. !

ps. Geen Fanboy reacties hierop graag

Bewerkt: door hjerpseth
Geplaatst:
de mensen zeggen dat de Xbox/Ps3 klote is maar hebben ze ooit wel eens de andere console(xbox/ps3) geprobeerd ?

Ik vond tot een tijd geleden alleen de PS3 een goeie aankoop maar ik heb eens op een 360 gespeeld en dat is ook niet verkeerd.

Bijv. het ligt maar aan de interesses

Wil je een multimedia machine/gameconsole die gratis online diensten heeft dan kies je meestal een Ps3

Wil je alleen voornamelijk gamen en boeit het jou niet zoveel dat je moet betalen voor online dan kies je een Xbox.

Tja het is maar wat je interesse is. !

ps. Geen Fanboy reacties hierop graag

Groot gelijk hoor, (Ps, X360 kan je ook gratis online, maar das illegaal :puh: )

Ik heb zoals ik zei beide consoles, en ook de X360 bevalt me(Behalve dat ie dood is), enigste struikelblok dat ik heb is met die verdomde RROD.

Geplaatst:

Ik vind dat ze alleen mee kunnen praten als ze beide consoles hebben. Ik heb dan net 2 week geleden een X360 gekocht. Maar heb ook een een Ps2. Ik vind de X360 wel beter. Wil alleen de Ps3 ook wel proberen.

Geplaatst:
Je kunt geen topic openen over een spel dat exclusief voor de PS3 of X360 is, of er komen weer hordes fanboys en haters op af.

Lijkt mij puur jaloezie in zo'n geval, niets meer en niets minder ^^ Iig ik heb er zelf geen last van, ieder zijn eigen ''favo'' console of handheld. Vind het persoonlijk beetje doelloos om daar elle lange discussies over te gaan voeren welke beter is. Ach ja misschien is het ook wel jongens onder elkaar. Ik kan er wat dat betreft soms geen knoop aan binden, maar dat zal andersom ook wel zo zijn :puh: Maargoed ik denk dat iedere console en handheld wel zo zijn voordelen en nadelen heeft :)

Geplaatst:
Je kunt geen topic openen over een spel dat exclusief voor de PS3 of X360 is, of er komen weer hordes fanboys en haters op af.

Lijkt mij puur jaloezie in zo'n geval, niets meer en niets minder ^^ Iig ik heb er zelf geen last van, ieder zijn eigen ''favo'' console of handheld. Vind het persoonlijk beetje doelloos om daar elle lange discussies over te gaan voeren welke beter is. Ach ja misschien is het ook wel jongens onder elkaar. Ik kan er wat dat betreft soms geen knoop aan binden, maar dat zal andersom ook wel zo zijn :puh: Maargoed ik denk dat iedere console en handheld wel zo zijn voordelen en nadelen heeft :)

Is het dan niet tijd om de knoop door te hakken? ;D

Geplaatst:
Wat ik haat, is dat mensen mij een fanboy noemen omdat ik me PS3 represent, waarom ik dat doe, omdat ik verdomme hier 3x X360 heb staan die in totaal 6x stuk zijn gegaan, en dan zijn die X360 fanboys zo van 'het is nu niet meer', klopt, maar godverdomme zeg, dat het nu niet meer is betekend niet dat ik over het verleden van de X360 mag praten, het grappige is dat sommige de playstation 'delaystation' noemen, geheel onterecht, MS is met de X360 gekomen, en heeft niet gewacht, en wat kreeg je, een schrootding waarvan de kans 1 op 3 was dat ie sneuvelde, dan wacht ik toch liever een jaar dan dat ik zo'n gebakje voor me neus kreeg geschoven.

Daarnaast zijn beide apparaten mooie machines hoor! ^_^

Maargoed, de meeste mensen die roepen dat een ander een fanboy is, zijn meestal juist de ergste fanboys :7

Je hebt gelijk, de Xbox was vroeger ook slecht. De Playstation is misschien ook beter, maar altijd komen er weer leden op af die het nog even overdrijven, of die zeggen dat de 360 nu nog steeds schroot is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...