NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik vind het geen schroot. Maar de Playstation ook niet. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Ik zie dus egt wel evenveel xbox fanboys dan ps3 fanboys maar de ps3 fanboys vallen meer op door dat gezeur van beide partijen over dlc's. Ik snap het nu niet van dit topic maarja... Ik ben ps3 fanboy en forumrunner xbox fanboy want sorry hoor je zit er al dagen over te zeuren(over fanboys van die ps3 zijn zo slecht ) Dat is gewoon een beetje fanboy gedrag, niet? Bewerkt: 1 juni 2009 door redfire18 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik zie dus egt wel evenveel xbox fanboys dan ps3 fanboys maar de ps3 fanboysvallen meer op door dat gezeur van beide partijen over dlc's. Ik snap het nu niet van dit topic maarja... Ik ben ps3 fanboy en forumrunner xbox fanboy want sorry hoor je zit er al dagen over te zeuren(over fanboys van die ps3 zijn zo slecht ) Dat is gewoon een beetje fanboy gedrag, niet? Geef eens een voorbeeld. Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Fanboy gedrag is gewoon zeuren om te zeuren. Elk DLC topic over GTA IV staat vol met anti-xbox posts, en in de Storries fora is het precies andersom. T'zal wel iets zijn met hun postcount ofzo. Want beide consoles zijn practies hetzelfde. Op de PS3 kun je gamen, en op de Xbox kun je gamen. Dus waar al die fanboys nou over zitten te zaniken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Fanboy gedrag is gewoon zeuren om te zeuren. Elk DLC topic over GTA IV staat vol met anti-xbox posts, en in de Storries fora is het precies andersom. T'zal wel iets zijn met hun postcount ofzo. Want beide consoles zijn practies hetzelfde. Op de PS3 kun je gamen, en op de Xbox kun je gamen. Dus waar al die fanboys nou over zitten te zaniken. Maar op de Xbox kan je wel meer dan op de Playstation 3. Maar je hebt wel gelijk. Sommige dingen die je op de Xbox niet hebt wel op Ps3 en andersom, en soms zelf nog samen. Reageren
arjan123nl Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Fanboy gedrag is gewoon zeuren om te zeuren. Elk DLC topic over GTA IV staat vol met anti-xbox posts, en in de Storries fora is het precies andersom. T'zal wel iets zijn met hun postcount ofzo. Want beide consoles zijn practies hetzelfde. Op de PS3 kun je gamen, en op de Xbox kun je gamen. Dus waar al die fanboys nou over zitten te zaniken. Maar op de Xbox kan je wel meer dan op de Playstation 3. Maar je hebt wel gelijk. Sommige dingen die je op de Xbox niet hebt wel op Ps3 en andersom, en soms zelf nog samen. Kijk dat is fanboy gedrag ''ja maar de ps3 is beter'' Reageren
Dvt Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Ik zie dus egt wel evenveel xbox fanboys dan ps3 fanboys maar de ps3 fanboysvallen meer op door dat gezeur van beide partijen over dlc's. Ik snap het nu niet van dit topic maarja... Ik ben ps3 fanboy en forumrunner xbox fanboy want sorry hoor je zit er al dagen over te zeuren(over fanboys van die ps3 zijn zo slecht ) Dat is gewoon een beetje fanboy gedrag, niet? Klopt niet, want er zijn hier beduidend meer PS3'ers. Dat kun je ook goed zien aan de polls over de GTA IV DLC's. Ik zie ook van die zielige mensen met een userbar als 'Xbox Hater' en als Xbox gamertag 'Xbox SUCKS' (ik noem geen namen). Bewerkt: 1 juni 2009 door Dvt Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Fanboys zullen er altijd zijn zolang er meedere consoles/handhelds zijn. Het is gewoon het kinderachtige in de mens om een anders niets te gunnen. Hetgeen wat jij hebt is superieur en hetgeen wat de ander heeft is slecht. Ook is het misschien wel een vorm van jaloezie, ik weet het niet. Het enige wat ik weet is dat het vreselijk irritant is en dat ik het zo langzaam wel genoeg vind. Prima als je een voorkeur hebt wat console betreft en dat je graag een andere van de kwaliteit wil overtuigen maar doe dat dan aub onderbouwd en ga niet loze dingen roepen als "Maar op de Xbox kan je wel meer dan op de Playstation 3". Leg dit uit, hier hebben we niks aan en roept alleen maar tegenreacties op. Ik hoop dat het nu eindelijk tot jullie doordringt dat dit niet de manier is. We kunnen als normale mensen met elkaar communiceren en discusiëren, het is dus nergens voor nodig om als kinderachtige peuters alleen maar modder te gooien. Bij voorbaad dank. Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Ik heb ook in de computerwereld een voorkeur voor AMD producten. Maar ik zeg nergens dat Intel slecht is en AMD heilig. Ik zie ook dat Intel beter is en ben daarop niet jaloers ofzo. Ondanks dat kun je toch nog een voorkeur hebben voor AMD. Ik zelf denk dat de PS3 beter is omdat het een blu-ray speler heeft. Maar ik zou ook zo een Xbox aanschaffen als ik een console zou willen. De PS3 en Xbox 360 hebben als hoofd doel: Games afspelen. volgens mij doen ze dat allebij zeer goed. En de PS3 heeft de stories en de X360 DLC. Dus allebij hebben julie iets exclusiefs. Dan heeft de PC speler nog het meest recht om te zeuren want die hebben helemaal niks extra's. Dus wees blij met je eigen console, en laat de ander blij zijn met de zeine. Bewerkt: 1 juni 2009 door Sprunk Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Fanboy gedrag is gewoon zeuren om te zeuren. Elk DLC topic over GTA IV staat vol met anti-xbox posts, en in de Storries fora is het precies andersom. T'zal wel iets zijn met hun postcount ofzo. Want beide consoles zijn practies hetzelfde. Op de PS3 kun je gamen, en op de Xbox kun je gamen. Dus waar al die fanboys nou over zitten te zaniken. Maar op de Xbox kan je wel meer dan op de Playstation 3. Maar je hebt wel gelijk. Sommige dingen die je op de Xbox niet hebt wel op Ps3 en andersom, en soms zelf nog samen. Kijk dat is fanboy gedrag ''ja maar de ps3 is beter'' Kuch.. Dat heb ik niet gezegd, ik zei alleen dat je meer met een Xbox 360 kan dan met een Playstation 3. Punt. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Fanboy gedrag is gewoon zeuren om te zeuren. Elk DLC topic over GTA IV staat vol met anti-xbox posts, en in de Storries fora is het precies andersom. T'zal wel iets zijn met hun postcount ofzo. Want beide consoles zijn practies hetzelfde. Op de PS3 kun je gamen, en op de Xbox kun je gamen. Dus waar al die fanboys nou over zitten te zaniken. Maar op de Xbox kan je wel meer dan op de Playstation 3. Maar je hebt wel gelijk. Sommige dingen die je op de Xbox niet hebt wel op Ps3 en andersom, en soms zelf nog samen. Volgens mij kan de ps3 meer. xD sorry voor de fanboy reactie xD . mij boeit het niet of ik een ps3 of x360 heb. ik heb ze maar voor een reden GAMEN!. maar ik heb de ps3 gekozen om online te kunnen gaan zonder betalen. maar als mijn ps3 nu kapot zou gaan zou ik een x360 nemen. xD stomm,e reactie Volgens mij word dit hele topic er ondergespamt. Bewerkt: 1 juni 2009 door j0uk3 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Fanboy gedrag is gewoon zeuren om te zeuren. Elk DLC topic over GTA IV staat vol met anti-xbox posts, en in de Storries fora is het precies andersom. T'zal wel iets zijn met hun postcount ofzo. Want beide consoles zijn practies hetzelfde. Op de PS3 kun je gamen, en op de Xbox kun je gamen. Dus waar al die fanboys nou over zitten te zaniken. Maar op de Xbox kan je wel meer dan op de Playstation 3. Maar je hebt wel gelijk. Sommige dingen die je op de Xbox niet hebt wel op Ps3 en andersom, en soms zelf nog samen. Volgens mij kun je toch echt meer met de PS3 hoor. Maar dat zal ik wel weer verkeerd zien. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Kijk, dit is nou echt zo'n voorbeeld van Fanboy gedrag. Snappen jullie nou niet wat in de post van Ikkes staat? Onderbouw het nou eens, wat heb je eraan om te zeggen dat je er meer mee kan als je alleen een Xbox hebt? Hoe kan je dan in godsnaam weten wat er dan meer is al de Playstation 3? O ja, "ik heb een xbox dus die is beter dan welke andere console dan ook!". Nou, mooi niet dus, onderbouwen, leer dat eens. Pff, hier kan je je ook dood aan ergeren zeg Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Ik zie dus egt wel evenveel xbox fanboys dan ps3 fanboys maar de ps3 fanboysvallen meer op door dat gezeur van beide partijen over dlc's. Ik snap het nu niet van dit topic maarja... Ik ben ps3 fanboy en forumrunner xbox fanboy want sorry hoor je zit er al dagen over te zeuren(over fanboys van die ps3 zijn zo slecht ) Dat is gewoon een beetje fanboy gedrag, niet? Klopt niet, want er zijn hier beduidend meer PS3'ers. Dat kun je ook goed zien aan de polls over de GTA IV DLC's. Ik zie ook van die zielige mensen met een userbar als 'Xbox Hater' en als Xbox gamertag 'Xbox SUCKS' (ik noem geen namen). Ja dat bedoel ik juist wij vallen op jullie hoeven niet te zeuren( ) omdat jullie hem krijgen dus vallen jullie niet op Maar hou nou ff op want het word en beetje een discusie om niks Bewerkt: 1 juni 2009 door redfire18 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik bedoelde meer qua downloaden enzo, zoals Demo's en Video's en Muziek. In Playstation kun je het wel bekijken en luisteren maar niet downloaden via internet, dit noem ik wel een verschil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.