Forumrunner Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Kijk, dit is nou echt zo'n voorbeeld van Fanboy gedrag. Snappen jullie nou niet wat in de post van Ikkes staat? Onderbouw het nou eens, wat heb je eraan om te zeggen dat je er meer mee kan als je alleen een Xbox hebt? Hoe kan je dan in godsnaam weten wat er dan meer is al de Playstation 3? O ja, "ik heb een xbox dus die is beter dan welke andere console dan ook!". Nou, mooi niet dus, onderbouwen, leer dat eens. Pff, hier kan je je ook dood aan ergeren zeg Nou, met de X360 kun je gamen, films kijken en muziek luisteren. That's it.' Maar met de PS3 kun je gamen, films kijken (ook Blueray), muziek luisteren, en internetten (browser). Reageren
Dieko Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik bedoelde meer qua downloaden enzo, zoals Demo's en Video's en Muziek. In Playstation kun je het wel bekijken en luisteren maar niet downloaden via internet, dit noem ik wel een verschil. Op de PS3 kan je van alles downloaden. Ik heb er laatst nog muziek gedownload. Gewoon via www.downloads.nl Je kan zelfs zonder te downloaden een film bekijken die nog niet eens op dvd is ****** Dit lijkt wel een beetje fanboy gedrag >>> Door Ikkes: Verwijzing naar illegale site verwijderd <<< Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Naar Ikkes, ik denk dat het ook wel vaker is omdat ze jaloers zijn omdat de X360 of PS3 iets heeft wat de andere console weer niet heeft, en denk dat dat juist de grootste nekbreker is. Reageren
Dvt Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Kijk, dit is nou echt zo'n voorbeeld van Fanboy gedrag. Snappen jullie nou niet wat in de post van Ikkes staat? Onderbouw het nou eens, wat heb je eraan om te zeggen dat je er meer mee kan als je alleen een Xbox hebt? Hoe kan je dan in godsnaam weten wat er dan meer is al de Playstation 3? O ja, "ik heb een xbox dus die is beter dan welke andere console dan ook!". Nou, mooi niet dus, onderbouwen, leer dat eens. Pff, hier kan je je ook dood aan ergeren zeg Nou, met de X360 kun je gamen, films kijken en muziek luisteren. That's it.' Maar met de PS3 kun je gamen, films kijken (ook Blueray), muziek luisteren, en internetten (browser). Het is Blu-Ray. Maarja dat is allemaal leuk, maar ik hoef dat niet. Daar is die computer voor die er nog geen meter vanaf staat. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Kijk, dit is nou echt zo'n voorbeeld van Fanboy gedrag. Snappen jullie nou niet wat in de post van Ikkes staat? Onderbouw het nou eens, wat heb je eraan om te zeggen dat je er meer mee kan als je alleen een Xbox hebt? Hoe kan je dan in godsnaam weten wat er dan meer is al de Playstation 3? O ja, "ik heb een xbox dus die is beter dan welke andere console dan ook!". Nou, mooi niet dus, onderbouwen, leer dat eens. Pff, hier kan je je ook dood aan ergeren zeg Nou, met de X360 kun je gamen, films kijken en muziek luisteren. That's it.' Maar met de PS3 kun je gamen, films kijken (ook Blueray), muziek luisteren, en internetten (browser). Het is Blu-Ray. Maarja dat is allemaal leuk, maar ik hoef dat niet. Daar is die computer voor die er nog geen meter vanaf staat. Oh, typefoutje. En je hebt gelijk, daar is de PC voor. Reageren
Dieko Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Een pc met Blu Ray lezer en een redelijke goede videokaart en meer dan 3Ghz kost meer dan een PS3. En de PS3 en Xbox360 zijn gewoon pc's met een andere naam en andere software/hardware. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Naar Ikkes, ik denk dat het ook wel vaker is omdat ze jaloers zijn omdat de X360 of PS3 iets heeft wat de andere console weer niet heeft, en denk dat dat juist de grootste nekbreker is. Ik denk het ook. Kan je duidelijk zien in dat topic van de nieuwe GTA IV DLC. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Ik ga hier graag even ontopic, aangezien alles hierboven weer riekt naar de zoveelste "nee de mijne is beter"-discussie! Ik ben het eens met Visser23 in zijn post op ik geloof de vorige pagina. Hierin stelt hij, dat in principe een sneer uitdelen naar een andere console bezitter wel zou moeten kunnen, mits deze met de juiste argumenten onderbouwd wordt. Anderzijds, er zijn voor beide consoles al tig hacks, maar ook legale trucs uit te halen, dat je in principe op beide apparaten hetzelfde kan. Daarnaast, inderdaad, beide zijn Next gen Gaming consoles, en daar houdt voor mij de discussie dan ook gelijk op. Fanboygedrag kan mij ook wel irriteren, maar om het te verbieden? Nee, dat gaat denk ik te ver. Ik denk dat we er beter aan doen om als de wat meer serieuze forummer (Of forum-runner, zo je wil! ) dergelijke posts gewoon te negeren. Ik heb me er zelf ook schuldig aan gemaakt om er hard tegenin te gaan, maar dat levert een averechts resultaat. Ik denk dat wanneer wij als frequente GTAForummers, de harde kern, dit soort uitlatingen voortaan doodleuk negeren, de console war op dit forum zich vanzelf zal gaan beperken tot de daarvoor bestemde topics. En daar doen we dan zelf ook lekker mee, deal? Ookal zijn we geen deel van de crew, we kunnen op deze manier wél het verschil maken. Bewerkt: 5 juni 2009 door Jacky-2007 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ah weetje, wat wil je doen? Iedereen 20% gaan geven omdat ze hun mening uiten? Het gaat soms inderdaad wel eens te ver. Ik irriteer me ook aan het gedoe omtrent X360 en de 2 DLCs. Dat telkens weer daar over gediscussieerd moet worden. Ik heb ondertussen geleerd om er niet meer op te reageren. Het heeft toch geen zin, ze doen wat ze willen. Je kunt niet iemand zijn mening verbieden, al ben ik er wel mee eens dat het ietsje minder mag.. Reageren
Dvt Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ah weetje, wat wil je doen? Iedereen 20% gaan geven omdat ze hun mening uiten? Het gaat soms inderdaad wel eens te ver. Ik irriteer me ook aan het gedoe omtrent X360 en de 2 DLCs. Dat telkens weer daar over gediscussieerd moet worden. Ik heb ondertussen geleerd om er niet meer op te reageren. Het heeft toch geen zin, ze doen wat ze willen. Je kunt niet iemand zijn mening verbieden, al ben ik er wel mee eens dat het ietsje minder mag.. De Playstation 3'ers beginnen ook constant weer die discussie of de DLC nou naar de PS3 komt. En dan komen ze aan met Pro-Playstation websites. Alsof ze zelf geen hersens hebben... Kom dan gewoon met een bericht van IGN of R* zelf, maar ga geen Pro-PS3 geruchten posten over de DLC! Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Ah weetje, wat wil je doen? Iedereen 20% gaan geven omdat ze hun mening uiten? Het gaat soms inderdaad wel eens te ver. Ik irriteer me ook aan het gedoe omtrent X360 en de 2 DLCs. Dat telkens weer daar over gediscussieerd moet worden. Ik heb ondertussen geleerd om er niet meer op te reageren. Het heeft toch geen zin, ze doen wat ze willen. Je kunt niet iemand zijn mening verbieden, al ben ik er wel mee eens dat het ietsje minder mag.. De Playstation 3'ers beginnen ook constant weer die discussie of de DLC nou naar de PS3 komt. En dan komen ze aan met Pro-Playstation websites. Alsof ze zelf geen hersens hebben... Kom dan gewoon met een bericht van IGN of R* zelf, maar ga geen Pro-PS3 geruchten posten over de DLC! En de X360'ers rennen ze zo hard achterna door te gaan brullen dan niks bevestigd is en dan begint de hele teringzooi weer voor de 100.000.000ste keer, kijk naar jezelf, reageer er niet op, dan kappen ze er van zelf wel mee. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 (bewerkt) Ah weetje, wat wil je doen? Iedereen 20% gaan geven omdat ze hun mening uiten? Het gaat soms inderdaad wel eens te ver. Ik irriteer me ook aan het gedoe omtrent X360 en de 2 DLCs. Dat telkens weer daar over gediscussieerd moet worden. Ik heb ondertussen geleerd om er niet meer op te reageren. Het heeft toch geen zin, ze doen wat ze willen. Je kunt niet iemand zijn mening verbieden, al ben ik er wel mee eens dat het ietsje minder mag.. De Playstation 3'ers beginnen ook constant weer die discussie of de DLC nou naar de PS3 komt. En dan komen ze aan met Pro-Playstation websites. Alsof ze zelf geen hersens hebben... Kom dan gewoon met een bericht van IGN of R* zelf, maar ga geen Pro-PS3 geruchten posten over de DLC! En de X360'ers rennen ze zo hard achterna door te gaan brullen dan niks bevestigd is en dan begint de hele teringzooi weer voor de 100.000.000ste keer, kijk naar jezelf, reageer er niet op, dan kappen ze er van zelf wel mee. Maar het is erg vervelend al er in elk topic wat over de DLC gaat hetzelfde komt. In elke topic over de DLC staat er 'jammer dat hij niet op de ps3 is' dat begint er te irriteren. Bewerkt: 5 juni 2009 door danoontje_nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.