NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik heb een vraagje, welke game is beter om op de Xbox 360 te spelen? Fifa 09 óf PES 09. Graag reacties waar ik wat aan heb. Alvast Bedankt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Tsja, qua snelheid is PES beter, qua gameplay is Fifa09 beter. Als je online wilt spelen moet je Fifa kiezen. PES is daar niet goed in. Daarnaast heb je met bijvoorbeeld BAL veel meer mogelijkheden. Het is dus maar net wat je wilt. Daarnaast heeft Fifa een arena, en hebben ze meer licenties. Maar ja, het is maar net wat je leuker vindt. P.S. Ik speel altijd Fifa. Bewerkt: 31 mei 2009 door Visser23 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik heb zelf al Fifa op de PS2, er zijn leuke trucjes. Alleen PES 09 ziet er ook goed uit. Reageren
wupie Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Fifa ziet er ook mooier uit dan PES . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Fifa ziet er ook mooier uit dan PES . Liefst ook duidelijkere uitleg geven. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Ik zat heel erg te twijfelen tussen Fifa 09 en PES 09. Uiteindelijk heb ik voor Fifa 09 gekocht, ik was sprakeloos hoe mooi dat spel is. Toen heb ik ook nog de demo van PES 09 gedownload, en ik ben nu blij dat ik mijn geld heb besteedt aan een goede voetbalgame. PES 09 is echt een bagger spel. Reageren
wupie Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Fifa ziet er ook mooier uit dan PES . Liefst ook duidelijkere uitleg geven. op de PS3 heb je van beide een demo ik weer niet of dat ook zo is de xbox. Als dat zo is, download dan beiden en kijk welke je beter licht. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Fifa ziet er ook mooier uit dan PES . Liefst ook duidelijkere uitleg geven. op de PS3 heb je van beide een demo ik weer niet of dat ook zo is de xbox. Als dat zo is, download dan beiden en kijk welke je beter licht. Bedankt, ik zal er morgen ff naar gaan kijken. @ GTA Haas: Ik ga dan denk ik ook voor Fifa 09. @²: Óf ik wacht tot Fifa 10 uitkomt. Bewerkt: 31 mei 2009 door NickOwnage Reageren
MrIndependent Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 (bewerkt) Al deze dingen zijn gebaseerd op de Next gen versie Fifa 09 Next Gen Fifa 09 + de naam XD + Graphics erg mooi gedetailleerd + 26 Competities (zoiets) + veel trucjes + Uitgebreide coach mode + Online mogelijkheden uitgebreid + Be A Pro Mode - Commentaar dat af en toe een beetje vreemd overkomt maar de keuze dat je taalpakketen kan downloaden maak het weer goed - Geen Licentie voor nederlands elftal. - Geen trainingsmodus Mijn Cijfer voor deze game is een 9,0 Koop hier Fifa 09 voor 29,99 Pes 2009 Next Gen Pes 2009 + Gemakkelijk voor kleine kinderen kan een voordeel en nadeel zijn + Veel Spelers uit de eredivisie hebben een echt gezicht denk aan Stekelenburg , De Zeeuw etc. + Be A Legend mode(Be a pro look a like) + Schwalbes XD + Licentie nederlands elftal + trainings mode - Missende licenties Op internet kunnen 'Savegames' gedownload worden zodat je de Engelse premier league wel gelicenseerd krijgt. LEGAAL !! - Snel op uitgekeken qua gameplay - Weinig Truukjes - Weinig Realiteit in de gezichten wel de uitstraling maar niet de zweetdruppelstjes dat soort dingetjes Mijn Cijfer voor deze game is 7,5 Koop pes hier voor 29,99 Bewerkt: 1 juni 2009 door hjerpseth Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Heel erg bedankt. Hier kan ik heel wat mee. Ik kies dan voor Fifa09. Reageren
joppie Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Geplaatst: 31 mei 2009 Toch jammer dat dan in PES weer wel het Nederlands elftal zit en nooit in Fifa... (gezien van bovenstaande afbeelding) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ja, idd. In het begin van Fifa 2001, was Nederland er nog wel. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 sorry dat het er niet mee te maken heeft :$ maar waarom zitten er eigenlijk geen echte namen in het nederlands elftal? Reageren
TZG Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 ik vind pes acht poepsaai, want er zitten niet eens echte namen in Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 sorry dat het er niet mee te maken heeft :$ maar waarom zitten er eigenlijk geen echte namen in het nederlands elftal? ik vind pes acht poepsaai, want er zitten niet eens echte namen in Hoe bedoelen jullie dat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.