Visser23 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Bij Fifa 09 hebben ze het Nederlandse elftal niet in de normale namen. Er staat bijvoorbeeld in plaats van Van Nistelrooy: Van Mistefroom ofzoiets. Je kan echt de namen wel aanpassen in de echte namen. Dit maakt niet veel uit. Het ligt aan de licenties. Ze moeten natuurlijk wel goedkeuren dan te echte namen in de voetbalspellen mogen staan. Als mensen dat niet willen, dan zit er niks anders op. Bij PES heb je zelfs de logo's incorrect, de namen van vele clubs kloppen niet, en ook veel spelersnamen kloppen niet. Logo's kun je niet aanpassen, club namen overigens wel. Ook dit ligt aan de licenties. Waarom PES minder licenties heeft ligt er gewoon aan omdat Fifa veel bekender is. Hier geven ze dus sneller licenties aan uit. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Bedankt voor de uitleg, nu snap ik het beter. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) dat het nederlands elftal nep namen heeft dus niet van van persie maar gewoon neppe. hieronder@ik was het niet aan het uitleggen hoor. Bewerkt: 1 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Visser23 heeft het al uitgelegd, en hij heeft het nog beter gedaan ook. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Bij Fifa 09 hebben ze het Nederlandse elftal niet in de normale namen. Er staat bijvoorbeeld in plaats van Van Nistelrooy: Van Mistefroom ofzoiets. Je kan echt de namen wel aanpassen in de echte namen. Dit maakt niet veel uit. Het ligt aan de licenties. Ze moeten natuurlijk wel goedkeuren dan te echte namen in de voetbalspellen mogen staan. Als mensen dat niet willen, dan zit er niks anders op.Bij PES heb je zelfs de logo's incorrect, de namen van vele clubs kloppen niet, en ook veel spelersnamen kloppen niet. Logo's kun je niet aanpassen, club namen overigens wel. Ook dit ligt aan de licenties. Waarom PES minder licenties heeft ligt er gewoon aan omdat Fifa veel bekender is. Hier geven ze dus sneller licenties aan uit. Even over Fifa 09 je kan gewoon de nationale selectie veranderen. Reageren
-eend- Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 't is echt zonde dat fifa op pc zo bagger is.. speelt echt voor geen meter. En met PES is bij de namen gewoon t alfabet door elkaar gedonderd.. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 't is echt zonde dat fifa op pc zo bagger is.. speelt echt voor geen meter.En met PES is bij de namen gewoon t alfabet door elkaar gedonderd.. Echt niet bij pes Nederlands Elftal heeft gewoone echte namen hoor !! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Mensen, hou het alsjeblieft duidelijk. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Mensen, hou het alsjeblieft duidelijk. Maar nick welke ga je nu kopen ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik denk gewoon van de Fifa serie. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 hjerpseth, die namen zijn inderdaad goed, en niemand heeft hier gezegd dat die fout waren. Andere namen (heel veel) zijn wel verkeerd. Net als de club logo's en de namen van de clubs. (geld niet voor alle). Reageren
-eend- Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik zei ook niet dat alle namen verkeerd waren, maar van de meeste zijn wel gewoon t alfabet door elkaar gepleurd. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Ik vind PES en FIFA in principe even leuk en ze hebben allebei goede en minder goede punten. Ik vind FIFA echt veel fijner qua besturing omdat PES een stuk houteriger is. Maar PES is makkerlijker en soms ook leuker. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ok, ik denk dat ik voor Fifa ga. Bedankt allemaal. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ik heb vanmiddag Fifa 09 gekocht. Echt vet mooi. ;D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.