Jump to content

Welke is beter Fifa 09 óf PES 09?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vind bij zowel fifa als pes weinig vernieuwends per jr bijkomen. Wat mij betreft zit er behalve de spelers weinig verschil tussen 08 en 09. mijn advies voor ze; 1 jaartje geen game uitbrengen en het 2 de jaar een on afgeraffelde game uitbrengen ^^

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

13

• MrIndependent

4

• -eend-

3

• Visser23

3

Geplaatst:
ik vind bij zowel fifa als pes weinig vernieuwends per jr bijkomen. Wat mij betreft zit er behalve de spelers weinig verschil tussen 08 en 09. mijn advies voor ze; 1 jaartje geen game uitbrengen en het 2 de jaar een on afgeraffelde game uitbrengen ^^

Wat kunnen ze veranderen.. Cubs degraderen en promoveren en wat nog meer? Gameplay, ik zie hier niemand klagen daarover? Ondanks dat fifa wel wat aan de gameplay kan doen op pc want dat is egt niks..

Geplaatst:

De reden dat de Pc versie weinig verandert word is omdat EA voor iedereen fifa beschikbaar wil maken en niet alleen voor PC's die ongeveer de specs van Gta IV hebben

Geplaatst:

Wat kunnen ze veranderen.. Cubs degraderen en promoveren en wat nog meer? Gameplay, ik zie hier niemand klagen daarover? Ondanks dat fifa wel wat aan de gameplay kan doen op pc want dat is egt niks..

ze mogen de kwaliteit van bijvoorbeeld de mensen op de tribune wel verbeteren, en nog steeds de stemmen van de presentatoren zijn bagger (bij fifa wel beter dan bij pes ). En de online mode is bij pes ook niks, bij Fifa kan je nog steeds geen keeper in het veld zetten ( of andersom ), dat vind ik zelf ook wat minder :D . Ik zelf vind het dus niet echt het geld ( aan et begin 60 euries ) waard om het te kopen :puh: (ook in mn hoofd opgenomen dat er volgend jr weer 1tje komt :puh: )

• 1 maand later...
Geplaatst:

PES lijkt me leuker, omdat je daar als beginner kan beginnen en niet als amateur en je kan 30 minuten lang een wedstrijd spelen. Enkele nadelen zijn dat ze niet de echte namen van clubs geven, bijvoorbeeld London FC.

Geplaatst:
PES lijkt me leuker, omdat je daar als beginner kan beginnen en niet als amateur en je kan 30 minuten lang een wedstrijd spelen. Enkele nadelen zijn dat ze niet de echte namen van clubs geven, bijvoorbeeld London FC.

30 min kan ook op fifa hoor;)

En wat maakt het uit als beginner of amateur?? het is hetzelfde hoor.Als je amateur niet aankan na een aantal wedstrijden dan weet ik het ook niet want dat is gewoon poppetjes voorbij lopen.

Ik vind trouwens fifa wel flink weer verbetert hoor ik vind de gameplay heel erg goed verandert.

en dan heb je ook nog pro-seizoen met één speler flink verbetert.En dat je allemaal speler die je zelf kan maken in je carriere kan zetten.

online modus is weer uitgebreid.Ik vind minpunt van fifa dat ze stadion als de arena en stadion van tottenham weg zijn die waren in 08 er wel.En dat snap ik niet dat die dan ineens weg zijn.En zo zijn er nog een paar stadions.

Over Pes kan ik niet oordelen ik heb het spel niet maar ik vind het wel raar en toch minder als ze geen echte namen hebben van spelers of club.Als ik een selectie bouw doe ik het altijd allemaal op naam die ik ken(vaak)dat is toch gewoon het leukste.en dan herken je ze niet eens omdat ze de licentie niet hebben.

Verders hoor ik wel dat dit jaar pes iets minder is geworden als fifa van een aantal mensen.maar dat kan ik moeilijk ook zeggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...