Jump to content

playstation cards

moet de PS card naar Europa??  

25 leden hebben gestemd

1. 1. moet de PS card naar Europa??

• heel snel!!!
      20
    • wachten tot de volgende gameconsole van Sony uitkomt.
      1
    • niet nodig ik haal toch deze maand een Xbox.
      3
    • niet nodig ik kan namelijk niet online.
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

zoals de meeste mensen hier al weten dat er in Amerika PS cards kunnen worden gebruikt voor de aanschaf van producten in de "Playstation store". en ik denk toch ook dat iedereen met een PS3 altijd wel eens heeft gedacht om een extra map pack voor COD of een geheel spel te kopen, en omdat niet iedereen in het bezit is van een creditcard is het wel makkelijk zo'n soort van prepaid kaartje om iets te kopen.

ik hoop dat veel van jullie dit steunen zodat we Sony eens kunnen laten zien dat er ook nog mensen in Europa wonen die geen creditcard hebben!! :tu:

Bewerkt: door gtafreak321
Geplaatst:

Heeeeel Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg snel!

Geplaatst:

Sony zou dit best willen doen, ze komen dan alleen in de knoei met de verschillende belastingen van landen ofzo. Ik weet verder ook niet precies hoe het zit.

Geplaatst:

in mijn ogen is het feit dat er geen PSN cards zijn in Europa een van de grootste vergissingen die Sony kon maken, Ten eerste omdat het overgrote deel van de gamers minderjarig is en minderjarigen mogen (wettelijk gezien) geen creditcard hebben. Ten tweede omdat ze wel beschikbaar zijn in de VS wat zo ongeveer HET land vand de creditcard is. En tenslotte zou ik nog willen vragen of er andere manieren zijn om DLC binnen te halen zonder gebruik van een creditcard?

Geplaatst:

Volgensmij zijn ze er inderdaad nog niet door de verschillende belastingen en dergelijke in Europa. Je kunt ze echter wel gewoon via het internet kopen. Ik ken iemand en die heeft het via internet gedaan, maar zelf heb ik er geen ervaring mee. Ik gebruik gewoon m'n vaders credit card. Stuk goedkoper uit.. :D

Waardeloze poll overigens..

Geplaatst:
Volgensmij zijn ze er inderdaad nog niet door de verschillende belastingen en dergelijke in Europa. Je kunt ze echter wel gewoon via het internet kopen. Ik ken iemand en die heeft het via internet gedaan, maar zelf heb ik er geen ervaring mee. Ik gebruik gewoon m'n vaders credit card. Stuk goedkoper uit.. :D

Waardeloze poll overigens..

Die shop die jij laat zien die kende ik al xd

Maar ik heb geen creditcard en ik wil er ook geen een !!

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb al een keer contact met die meneer gehad die Amerikaanse PSN cards verkoopt maar daar moet je ook een amerikaanse account voor hebben + als je een uitbreiding wilt kopen MOET het ook een Amerikaans schijfje zijn. dus je bent zeker het dubbele kwijt voordat je alles voor elkaar hebt. :ch:

en dat staat ook op die site hierboven

Bewerkt: door gtafreak321
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ik vind het maar dom dat ze niet in Europa worden verkocht omdat ze in Amerika slecht verkocht worden...

want in Amerika heeft meer dan de helft van de bevolking een credit card en hier maar 33% van de bevolking!

dus hier hebben we het harder nodig! :duh:

Geplaatst:

Of laat ze anders de keuze maken dat je ook met andere betaalmiddelen kan betalen, inplaats van een creditcard, desnoods met een mobiel of wallie enz :7

Geplaatst:

Ik ga eerdaags is zo'n Amerikaanse PS Card komen, ik weet dat ik geen DLC kan kopen. Al zijn er genoeg leuke PSN Games die ik altijd al willen hebben. ;)

Geplaatst:

Op dit moment heb ik nog niet iets gekocht in de Store. Nieuwe games zal ik sowieso niet kopen via de store, omdat ik graag altijd nog het hoesje e.d. wil hebben :puh:

Hoop wel dat er nog cards komen, en zeker als er nog DLC aankomt voor GTA IV. Die ga ik namelijk wel downloaden. Duurt denk ik nog wel even, maar ik hoop dat er tegen die tijd een Europese Card is.

Geplaatst:

Eerste keuze, het moet heel snel komen, ik heb geen credit card en geen zin om tegen mijn ouders te zeuren voor extra content. Dus kan ik die ps cards kopen van mijn zakgeld, geen gezeur en kan ik ook nog spellen kopen via psn ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...