Jump to content

Autopager voor Gta forum


pimios

Recommended Posts

Irriteer jij je ook als je telkens naar de volgende pagina moet om alle berichten te lezen? Niet meer na het volgen van de volgende tutorial:

-Eerst moet je firefox hebben; Als je geen firefox hebt kan je dat downloaden:

http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/

-Vervolgens installeer je de plugin "AutoPager":

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4925

De posts van de volgende pagina zullen nu automatisch onderaan bijgevuld worden zonder de pagina opnieuw te hoeven laden. Je kan dus compleet topic van begin tot eind doorlezen zonder 1 pagina-navigator knop te gebruiken. :D

Veel plezier met AutoPager; het werkt automatisch ook al bij google, youtube en vele andere sites.

Het werkt pas als je +- 20 onderwerpen hebt bezocht

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk voor als je in een topic zit met 50 pagina's. Zit je gelijk je interne geheugen van je PC vol. :7

Mij lijkt het absoluut niet handig. Pagina's is juist erg handig omdat je makkelijker iets terug vind op die mannier. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Dus je krijgt eigenlijk alle berichten op één pagina? Lijkt mij niet handig. :puh:

Je moet er even aan wennen.

Maar het is zo veel makkelijker.

En hij laad pas de volgende pagina als je aan het einde bent van de vorige pagina ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel chill, alleen jammer dat ik IE gebruik xD.

Werkt ongeveer hetzelfde als Live Search afbeeldingen (werd altijd ook helemaal gek van google met al die pagina's), maarja live search bestaat niet meer :duh: , stomme 'bing'.

ThanX voor de tip ;)

RoL0

EDIT: Ik werk er nu nog geen 10 minuten mee of ik zie al een enorme bug!: Als je een post op bijvoorbeeld pagina 3 aanklikt, komt (als je terug gaat naar forumoverzicht) pagina 3 bovenaan te staan en ben je pagina 1+2 kwijt en slaat de hele telling van de autopager op tilt xDxD

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem wel chill, alleen jammer dat ik IE gebruik xD.

Werkt ongeveer hetzelfde als Live Search afbeeldingen (werd altijd ook helemaal gek van google met al die pagina's), maarja live search bestaat niet meer :duh: , stomme 'bing'.

ThanX voor de tip ;)

RoL0

EDIT: Ik werk er nu nog geen 10 minuten mee of ik zie al een enorme bug!: Als je een post op bijvoorbeeld pagina 3 aanklikt, komt (als je terug gaat naar forumoverzicht) pagina 3 bovenaan te staan en ben je pagina 1+2 kwijt en slaat de hele telling van de autopager op tilt xDxD

Was me ook al opgevallen :D .

Maar ik vind het bij google handiger werken je moet er even aan wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

heb die addon ook, tis heel eventjes wennen en daarna gewoon lekker doorscrollen, ben je op het einde laadt volgende pagina alvast terwijl jij nog het einde leest, en hoef je niet hele tijd op 1/2/3/4/5e pagina etc te drukken wat ik persoonlijk wel fijn vind

andere fijne add-ons zijn bv skipscreen om die onnodige pagina's over te slaan die je krijgt met download sites zoals rapidshare, megaupload, zshare etc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...