yoenboss Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Yooo mensen op GTA forum ! ik heb een vraag ik weet niet of iemand m' kan beantwoorden maar: Kunnen jullie me uitleggen hoe ik .ifp kan modden? Zoals een andere animatie als je de silenced 9mm reload of schiet? Alvast bedankt ! Mazzel! (ps ik heb het over GTA SA) Bewerkt: 1 juni 2009 door yoenboss Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik bezit niet veel kennis hierover maar ik weet wel dat dit niet makkelijk is. Ten eerste moet je een manier vinden om het .ifp bestand te openen, vervolgens moet je hem waarschijnlijk in 3dsmax bewerken aangezien het animaties van een model zijn. Je zul dus denk ik eerst ervaring nodig hebben op het gebied van modellen om vervolgens de animaties van een model aan te kunnen passen. Grtz RD Reageren
Beagle Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Dit is vrij lastig als je geen ervaring van modden en 3ds max of Gmax hebt. Misschien is het handig om eerst wat tutorials over deze programma's te volgen in de Master Tutorial List. Je moet namelijk de poppetjes goed kunnen animeren voor mooie animatie's, en dat is vrij lastig en al helemaal zonder ervaring. Als je het toch wil proberen, want je hebt ervaring met KAMS en 3ds Max, dan moet je: 1. Een ped importeren. DFF IO -> Zet "A" aan -> Import -> ped selecteren 2. De animatie laden. IFP IO -> Load IFP (zoiets) -> IFP selecteren -> animatie selecteren -> toewijzen aan ped. Nu moet je je eigen animatie maken, en die weer over de bestaande animatie opslaan. Dit is iets waar je zelf ook veel voor moet experimenteren. Reageren
yoenboss Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Dit is vrij lastig als je geen ervaring van modden en 3ds max of Gmax hebt. Misschien is het handig om eerst wat tutorials over deze programma's te volgen in de Master Tutorial List. Je moet namelijk de poppetjes goed kunnen animeren voor mooie animatie's, en dat is vrij lastig en al helemaal zonder ervaring.Als je het toch wil proberen, want je hebt ervaring met KAMS en 3ds Max, dan moet je: 1. Een ped importeren. DFF IO -> Zet "A" aan -> Import -> ped selecteren 2. De animatie laden. IFP IO -> Load IFP (zoiets) -> IFP selecteren -> animatie selecteren -> toewijzen aan ped. Nu moet je je eigen animatie maken, en die weer over de bestaande animatie opslaan. Dit is iets waar je zelf ook veel voor moet experimenteren. Thx man ik heb dat gedaan ik heb nu bijvoorbeeld zoon maffia gozer zien roken met die animatie nu moet ik nog weten hoe ik et moet veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.