ceejee Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 ik kan geen minuut spelen of het is allemaal grijs wat ik zie als ik de grapichs aanpas danis het weer goed maar daarnaa >>> Door Hanneswasco: Ondertitel verwijderd. <<< Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) PC specs? Heb je het spel legaal? Wees duidelijk! EDIT: En waarom staat er fuck in de ondertitel? Bewerkt: 1 juni 2009 door Djmaddox Reageren
Thomassion Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Dus je zegt dat alles goed gaat maar daarna worden de graphics in eens slecht ? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98011 Probeer dit eens ik weet niet zeker of het helpt maar je kan altijd proberen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Laten we nu eerst eens wat feiten op een reitje zetten: - Wat zijn je specs? (dus processor videokaart en RAM) - Heb je gemod? - Heb je de patches geinstaleerd? - Is je GTA IV illegaal of legaal? - Heb je de speciale videokaart drivers voor GTA IV? Als we dit weten kunnen we je helpen, nu niet. Reageren
ceejee Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 gelukt de graphigs stonden te laag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.