NickOwnage Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik heb een vraag. Gaat de snelheid van je computer omhoog als je grote spellen van ongeveer 12 GB eraf haald? En daarna Defragmenteert enzo? Alvast bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Van spellen verwijderen niet, van defragmenteren wel Reageren
joshoon Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Toen ik zelf nog net begon in de PC's (Heel wat jaren geleden) defragmenteerde ik me PC ook wel redelijk vaak. Alleen het duurde altijd oerlang bij mij En als het klaar was voelde ik ook nooit het effect, dus toen ben ik daar ook mee op gaan houden. Dit was toen in XP, misschien dat dat in Vista en of Windows 7 al stukken is verbeterd (Lijkt mij van wel) Ik zelf ga het binnenkort weer eens proberen, want ik ben toch eens benieuwd of het tóch wel effect kan geven. Dus ik raad jou ook idd aan om het eens te proberen. Als je PC langzaam is, probeer ook eens een spyware scanner, kan ook zijn dat je een aantal kleine spywares op je PC hebt die de boel een beetje traag maken. En met spellen betreft, een PC word daar niet langzaam van, alleen je moet wel zoiezo een GB overhouden. Maar ik neem aan dat je nog wel redelijk veel GB hebt, anders kun je op den duur vrij weinig op je PC zonder geheugen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb een paar spellen eraf gehaald totaal iets van 20 GB. Ik heb nu nog 45,6 GB op C: Schijf, en 120 GB op D: Schijf. D schijf is nog niet gebruikt. Hij is idd sneller geworden van Defragmenteren. Ik heb Vista. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Kheb het een keer gedaan bij XP en het werd niet sneller. Reageren
joshoon Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Kheb het een keer gedaan bij XP en het werd niet sneller. Nee bij XP heb ik ook altijd het gevoel gehad dat het geen donder helpt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik gebruik daarom ook een andere tool, genaamd Defraggler, dat werk veel beter en eens in de half jaar ne je merkt wel degelijk verschil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.