lilboy Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 ik heb laatst directX10 gedowload maar nu start gta san andreas niet meer op wie heeft een werkende en goede instalatie van directX9.0c voor mij of gewoon 9.0 MVG lilboy Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Hoe kom je ten eerste uberhaupt aan directx10? Als je vista hebt, okee, daar is geloof ik geen 9 voor(ik heb 10 illegaal voor xp en ik kan san andreas nog gewoon draaien). En voor de xp, dan zul je moeten deinstalleren(waarmee je dx10 hebt geinstalleert). Ik heb toevallig vorige week dx10 voor xp geinstalleert en ik heb nergens alst van uds eht probleem zit ergens anders. Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 DirectX 10 moet inderdaad gewoon werken voor San Andreas. En het is ook makkelijk op te lossen: Verwijder GTA_SA.SET, die je vind in Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files. Als het goed is werkt San Andreas nu weer (Weet het eigenlijk wel zeker ) @Wesley, nee, het probleem bevind zich gewoon met de DX 10. Alleen op te lossen door dat bestand dus te verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.