rakker126 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Marktplaats wilt niet laden, wanneer ik een advertentie probeer te plaatsen... Iemand n idee??? Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Marktplaats wilt niet laden, wanneer ik een advertentie probeer te plaatsen...Iemand n idee??? Waarschijnlijk omdat het dan heel druk is op marktplaats, je kan het beter later nog eens proberen. Wat ook wel eens wil werken is de advertentie zonder foto's plaatsen, en dan met 'WIJZIG' de foto alsnog toevoegen. Stanboy96 Reageren
rakker126 Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Het is heel raar, gisteren had ik het ook al. IK kan dan alleen een titel invullen, het tekstvlak voor de advertentie blijft weg... Ik hoop dat het verholpen wordt! Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Probeer eens alles uit je browser te wissen (cookies, geschiedenis, cache enz.) en probeer het dan nog eens? Ook zou je eens een andere brwoser kunnen proberen, want ik heb nooit last met deze site. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.