Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal ik wil graag weten hoe je een Int van een gebouw wijzigd ik heb eindelijk onder de knie hoe je gewoon de buiten kan van gebouwen wijzigt maar ikw eet niet hoe je ints moet doen en Auto's voor SA

Heeft iemand misschien een hele goede tut of kan het hier uitleggen?

Alvast bedankt.

Bewerkt: door valozo1
Geplaatst:

als je het over een interieur hebt, dan moet je uitzoeken welke .txd files bij 1 soort interieur horen, vervolgens ga je die textures veranderen.

Als je dit niks zegt raad ik je aan de zoek functie te gebruiken. en naar het Ik wil Leren Modden topic

greetz

Geplaatst:
als je het over een interieur hebt, dan moet je uitzoeken welke .txd files bij 1 soort interieur horen, vervolgens ga je die textures veranderen.

Als je dit niks zegt raad ik je aan de zoek functie te gebruiken. en naar het Ik wil Leren Modden topic

greetz

Okay, nou ja ik wet wel hoe ik het moet modden aleen ik weet nu the TXD files niet weet iemand misschien een website er voorof zo iets voor de lijst?

Geplaatst:
Je kan de GTA Map Editor gebruiken om de TXD die bij het goede interieur hoort op te zoeken ;)

IK weetniet hoe het werkt XD

Geplaatst:

Lees deze tutorial even goed en volg het tot je deze zin tegen komt:

dan klik je op het object dan je wild kopieeren en verplaatsen en onhaud het ID numer en de model naam

Zie het plaatje eronder. Druk op de knop Show Item Definition. Daar zou je in het schermpje ergens de naam van het TXD bestand moeten zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...