GwnHugo Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik moet voor school een werkstuk maken en opmaak telt heel zwaar dus ik wilde jullie om hulp vrage Type:Voorblad Stijl:Middeleeuws Grootte: een a4tje Afbeelding: iets met een monnik (de hoofdpersoon van het verhaal Tekst: Isaac, door hugo, rob en thijs Rand: - Kleuren: maakt niet uit Render (optioneel): - Extra (optioneel): Het gaat over een huurmoordenaar die om zijn leven te beteren monnik wordt. Het zou dan ook fijn zijn als je daar een verwijzing of zo daar naar erin kan zetten. Alvast bedankt, hugotje112
Exoit Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik wil wel wat proberen! wees er niet zeker van dat het wat word!
GwnHugo Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Ik wil wel wat proberen! wees er niet zeker van dat het wat word! Heel erg bedankt!
Exoit Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Sorry lukt niet, te ingewikkeld sorry dat ik je teleur stel!
GwnHugo Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Wil echt niemand dit voor mij doen?
1974 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Wil wel wat proberen, maar het kan niet vandaag meer, dus .
GwnHugo Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Wil wel wat proberen, maar het kan niet vandaag meer, dus . ok thnx
1974 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ehm, sorry dat het moet zeggen, maar het gaat me ook niet lukken, heb het te druk met een animatie, sorry .
GwnHugo Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ah nee, komt er nog iemand die het wel lukt?
Royboow Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Suur een PB naar een van de betere photoshoppers zoals Dizzee of jon-Asses >>> Door Jay;: Als Dizzee of Jon-asses zelf zin hebben deze aanvraag te behandelen, dan hadden ze zelf wel gepost. Kan je de aanvraag zelf niet verzorgen, post dan gewoon niet.<<<
GwnHugo Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 De deadline voor het werkstuk is al geweest heeft het geen zin meer. Heel erg jammer dus. hugotje112
Recommended Posts