Jump to content

Wie moet ik doden?


berj

Recommended Posts

heey,

sorry sorry maar moet ff snel wat vragen ik moet een van hun doden wat is het beste?

dwayne of playboy x?

welke zou ik doden?;)

sorry en alvast bedankt _O_

berj

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had Playboy vermoord.

Omdat je dan zijn appartement krijgt en Dwane word later ook nog je vriend waarbij er ook nog een special ability aan gekoppeld is.

>>> Door Hanneswasco: Hij vraagt toch niet welke jij hebt vermoord? Hij vraagt enkel wie hij het beste zou vermoorden, en daar heb ik al antwoord op gegeven. ;)<<<

@ hannes: Ik wil maar helpen natuurlijk :)

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf had Playboy vermoord, en ik denk dat dat het beste is Omdat met Playboy krijg je geen special ability en geen mooi huis

Sorry, had over de post van Hanneswasco heb gelezen

Bewerkt: door Snowleopard
Link to comment
Delen op andere websites

ja dat zou ik ook doen als ik jouw was, want het is wel leuk en aardig van Playboy x dat hij je een mobieltje geeft maar als je dikke vrienden word later met dwane kun je een paar van zijn "homies" :D oproepen om je te komen helpen met een schietpartij bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had playboy X gedood, je krijgt zijn appertement en Dwayne, die ik wel relaxt vond, wordt je vriend ^_^

playboy was trouwens zown irritant bij missies, stond de auto in de fik, wil die mongool niet uit stappen!

'mission failes'

was zo blij dat ik hem kon doden :7

Link to comment
Delen op andere websites

*Zucht...*

Ik zei toch dat dit niet een topic was om te vertellen wie jij vermoord hebt, maar de topicstarter enkel vroeg wie je het best kan vermoorden. Dat antwoord is ondertussen al een paar keer gegeven, en dus sluit ik het topic maar, voor er terug enkele leden komen vertellen wie zei vermoord hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...