Gta Ripper Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Hallo GTAForummers! Ik had daarnet dus even zin om mijn Photoshop CS2 weer te installeren. Na de installatie en activatie enzovoort startte ik mijn Photoshop gelijk op, wat me gelijk opmerkte is dat de smudge tool niet zichtbaar was. Heeft iemand hier een oplossing voor. Alvast bedankt. Bewerkt: 1 juni 2009 door Gta Ripper Reageren
.NightFlower Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik zie het al. Je hebt hem op ''Blur Tool'' staan, ik zal het proberen uit te leggen. Je ziet een soort water- druppeltje staan links in je menu, als je nou daar met je linkermuisknop ingedrukt op gaat staan, verschijnt er een venstertje met 3 opties, daarin staat ook de ''Smudge tool'' Reageren
XiPE Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Rechtermuisknop op dat 'druppeltje' en je kan de Smudge tool selecteren. Kan ook dat icoontje daarnaast zijn, ben niet zeker. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Bedankt Haha, ik heb PS echt een jaar niet meer gebruikt. Ik heb al 4 of 3 jaar ervaring ofzo. :$ Dan nog zon stom topic openen. Haha. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.