Jump to content

Last van spamemail.


Djmaddox

Recommended Posts

Hallo,

Ik krijg de hele tijd emails van xxx. Dit staat erin:

Beste Hyves friends,

Ik wil jullie even laten weten dat er sinds kort een supergeweldig nieuwe game op het internet is, waar ik aan meespeel.

Het is een nieuw mafiagame en heet Pronky Crime. Er bestaan al veel mafiagames, maar dit spel is echt de allerbeste,

en de eigenaren hebben intensief contact met de spelers, waardoor ze het spel zo maken zoals de spelers dat graag willen.

Het spel is in 3 weken tijd uitgegroeid tot meer dan 1000 leden. Ik raad je echt aan om dit supervette game te gaan spelen.

Je kan je aanmelden via mijn aanmeldlink: xxx,

En als je bent aangemeld krijg je zelf ook zo'n aanmeldlink waarmee je voor elke aanmelding via je link ? 100.000 op je bankrekening krijgt,en kans maakt op gratis callcredits.

Ik hoop dat ik je snel tegenkom in Pronky crime en we ff in de chat kunnen bijpraten.

Ciao

xxx

Als ik op 'Als Ongewenst Markeren' klik krijg ik hem de volgende dag toch weer 4keer in mijn Postvak In.

Weet iemand hoe ik dit weg kan halen?

EDIT: Ik gebruik trouwens hotmail.

Bewerkt: door Thundercover
Hoe vervelend ook, e-mailadres en website-adres weggehaald. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik geen Hotmail, maar ik denk dat je niet veel meer kan doen dan de e-mails als ongewenst markeren, de afzender blokkeren (als dat kan) en de e-mails definitief verwijderen. Verder ben je gewoon overgeleverd aan het spamfilter van Hotmail.

Link to comment
Delen op andere websites

zoek een mailbomber en stuur er een paar duizend terug.

nee even serieus, verder kan je er niks aan doen eigenlijk, zou gewoon een nieuw email adres aanmaken, via MSN kun je sowieso zo je hele contactlijst opslaan en dan importeren in je nieuwe email dat je weer meteen iedereen hebt, dus dat is dan sowieso geen probleem, daarom pak ik om de aantal jaren ook gewoon een nieuwe mail, omdat je toch alleen maar meer spam krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

zoek een mailbomber en stuur er een paar duizend terug.

nee even serieus, verder kan je er niks aan doen eigenlijk, zou gewoon een nieuw email adres aanmaken, via MSN kun je sowieso zo je hele contactlijst opslaan en dan importeren in je nieuwe email dat je weer meteen iedereen hebt, dus dat is dan sowieso geen probleem, daarom pak ik om de aantal jaren ook gewoon een nieuwe mail, omdat je toch alleen maar meer spam krijgt.

Deze email gebruik ik al zo'n 5 á 6 jaar en ik krijg hier al mijn belangrijke emails op. Dus als ik echt 20 emails per dag daarvan krijg wissel ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...