Jee Jee Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 mijn harde schijf is (bijna) helemaal leeg maar de geheugen is helemal vol :unsure: :blink: latur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb speciaal voor San Andreas een nieuwe videokaart gekocht, een XFX Geforce 6600GT 128 Mb. Sinds ik die heb geinstalleerd werken de meeste games op mijn PC niet meer correct. Na het opstarten van die games, waaronder San Andreas start iedere keer mijn PC opnieuw op. Ik heb de beeldresolutie al veranderd, de vernieuwingsfrequentie veranderd, maar niets helpt. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Mijn PC specs zijn: P4 Intel 2.26 Ghz P4B533-E moederbord 512 Mb RAM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.