Gta Ripper Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik denk dat ik bijna een jaar niets meer heb geproduceerd dus misschien is t niet echt een super sig. Comments? Reageren
.NightFlower Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ik vind het eigenlijk zo slecht nog niet. Zeker niet voor iemand die al een hele tijd niks met photoshop heeft gedaan :O Het zwart/witte heeft wel wat in deze signature. Het is niet bomvol met effecten, maar ach dat is ook niet altijd nodig. Ik vind het ook wel een leuk detail dat je de helmen van Daft Punk in kleur hebt gelaten, dat zorgt ervoor dat niet één grijzig geheel wordt, het zorgt voor wat afwisseling en toch past het aardig bij elkaar Hoewel je tekst er goed bij staat, is deze helaas wat onduidelijk. Verder echt top! Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Het zwart-wit effect heb je mooi gedaan. Vooral als je kijk naar het belangrijkste aspect van Daft Punk, de helmen. De tekst is niet heel erg goed zichtbaar en kan dus wel iets beter. Ik vind het een goede outcome Reageren
Stopbord Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Je had beter de tekst op het zwarte deel kunnen zetten volgens mij. ? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Je had beter de tekst op het zwarte deel kunnen zetten volgens mij. ? Nee, dat haalt de focus weg van de mannen van Daft Punk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.