joppie Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) Hey, Ik heb de Vehicleselector gedownload (nieuwste versie...). Heb update 3 geïnstalleerd, alweer een tijdje. En ja dit hoort met elkaar te werken... Maar het probleem is dus dat als ik een auto 'koop' en ergens neerzet, daarna me spel opsla, een andere save laad en weer terug ga naar die andere save waar ik die auto had 'gekocht', ga ik naar die auto maar dan staat ie er niet, en je hoort toch echt 50 auto's op te kunnen slaan op een willekeurige positie. Ook kun je een auto maken en opslaan, maar ook dat blijft niet staan. Is er iemand die dit ook heeft of weet hoe je dit normaal krijgt? Ik heb al op andere sites gekeken, maar ik kom er niet uit. Bewerkt: 1 juni 2009 door joppie Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 dat is normaal, niks aan te doen, dat is een bug in die mod. Hij hoort trouwens neit eens te werken bij versie 1.0.3 Reageren
joppie Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Ok, bedankt. Die Vehicleselector doet het wel alleen slaat ie ze niet op, maar een kleurtje geven e.d. kan ik gewoon doen, en dan kopen en rondrijden enzo. Maar achterlaten en dan bijvoorbeeld de volgende dag weer GTA opstarten en die save laden, autootje halen... nee dat niet. Ik hoop wel dat ze dat ffies fixen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.