-Stan- Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Wat vonden jullie van Pinkpop 2009? Welke artiesten vonden jullie het best? En wat vonden jullie van het weer? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Wat vonden jullie van Pinkpop 2009? Welke artiesten vonden jullie het best? En wat vonden jullie van het weer? ik vind er niks aan Reageren
Exoit Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik heb er weer zoals altijd van genoten! Hollywood undead vond ik goed maar anouk ook, weetje ik vond er een heleboel goed! en volgend jaar ga ik naar Pinkpop 2010! Reageren
The Hulk Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ik vind hier ook niks aan. Ik hou totaal niet van dit soort muziek... Reageren
GwnHugo Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ik vond het heel erg cool. Vooral de killers waren erg goed. Het was ook wel leuk om te zien hoe brandon flowers met bruce springsteen speelde. Hij was erg zenuwachtig en vergat telkens zijn tekst. Ook franz ferdinand was goed. Ze speelden mijn favo nummer: take me out. Ik hoop dat ik volgend jaar ook naar pinkpop mag want het is hartstikke vet! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Leuk om te weten dat mede forummers ook in de crowd zaten Franz Ferdinand, Shinedown, Hollywood Undead, The Killers... Was zeker de moeite waard Volgend jaar waarschijnlijk graspop \m/ Reageren
Exoit Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Kga volgend jaar weer naar pinkpop Bruce Springsteen was zeker goed! Maar wist je dat de zanger van The Killers heel erg fan is van BS XD En hij perse voor BS want dan kon hij met hem mee spelen. Wat ik ook zo mooi vond was dat ze bij elkaar in de coulissen keken. Dus waren ze bij elkaars optreden Volgend jaar zeker weer! waarschijnlijk komt muse dan ook _O_ _O_ _O_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.