Jump to content

GTA IV PC blijft vast op laadscherm


catman.JR

Recommended Posts

nou kijk dit is mijn probleem als ik op start druk dan krijg je dat je die poppetjes ziet en dan kan hij eeuwen door cycelen en het spel start maar niet naar een tijdje laad hij ook niks meer ong. paar min

alvast bedankt

M.V.G. Catman.Jr

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk dit is mijn probleem als ik op start druk dan krijg je dat je die poppetjes ziet en dan kan hij eeuwen door cycelen en het spel start maar niet naar een tijdje laad hij ook niks meer ong. paar min

alvast bedankt

M.V.G. Catman.Jr

Eh :7

Wil je eens je specs van je pc posten? Dan kunnen mensen hier beoordelen of de reden is dat de hardware niet voldoet aan de eisen...

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk ten eerste ik weet niet zo veel van computers :duh:

en ten tweede ik weet alleen dat die windows XP service pack 3 erop zit ^_^

en als iemand mij uitlegt waar ik de rest kan vinden dan kan ik het eindelijk zeggen wat ik allemaal voor shit heb ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

nou kijk ten eerste ik weet niet zo veel van computers :duh:

en ten tweede ik weet alleen dat die windows XP service pack 3 erop zit ^_^

en als iemand mij uitlegt waar ik de rest kan vinden dan kan ik het eindelijk zeggen wat ik allemaal voor shit heb ^_^

Start -> Uitvoeren -> ' dxdiag ' (Zonder aanhalings tekens ^_^ )

@Hieronder, is beter uitgelegd...

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Klik op start, uitvoeren. toets dan in "dxdiag" en klik OK. Klik nogmaals OK als je een vraag krijgt van Windows. Op het scherm kun je zien wat er in je PC zit. Post in ieder geval welke processor je hebt, hoeveel RAM je hebt, en post ook welke videokaart je hebt. Om te kijken welke videokaart je hebt moet je op het tabblad "beeldscherm" klikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 6200 is inderdaad je videokaart.

Deze is ver beneden het minumum. Je processor haalt het minimum ook niet. GTA IV doet het om die reden niet op jouw PC.

Ik raad je aan voortaan eerst naar de systeemeisen te kijken alvorens je een spel koopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een nieuwe processor hebben, wat waarschijnlijk ook een nieuw moederbord met zich mee brengt. Je hebt nog 1 GB extra RAM geheugen nodig, en een nieuwe videokaart. En dan zal je ook naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe voeding nodig hebben.

Dus misschien is het verstandiger om een nieuwe PC te kopen. Aangezien je zelf aangeeft dat je niet zoveel van computers afweet is het denk ik geen verstandig idee als je een eigen computer gaat bouwen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook zoiets, als ik bij social club inlog dan laat GTA 4 de filmpjes zien, maar daarna is het beeld zwart en doet het niks meer (geen menu).

Als ik niet inlog kan ik gwn spelen, alleen niet online. (ik heb dit probleem sinds ik het heb geinstralleerd)

Trouwens de specs:

2×2.5Ghz (AMD Athlon 4800)

2Gb DDR2 667 (Kingston)

ATI Radeon 4850 (Sapphire) & 512Mb VideoRAM

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...