Jump to content

iets raars


GTAKevin023

Recommended Posts

Toen ik gebeld werd door Roman om te drinken accepteerde ik het. Toen had ik met hem gedronken. Ik bracht hem thuis. Maar dat gele vlak waar je je auto's kan zetten voor je safehouse stonden 2 auto's en dat gele pijltje waar ik moet staan om Roman af te zetten stont in het midden bij die 2 auto's dus ik kon er niet tussen. Dus toen zette ik de auto er zo dicht mogelijk naast aan de kant van Romans deur waar hij zat. En normaal zou je er dan niet uit kunnen. En nu komt het! Ik krijg een filmpje dat hij mij bedankt. En openen gaf hij mij een knal en ramde mij de auto uit en ging achter het stuur zitten. Hij reed niet weg maar toen het filmpje afgelopen was toen stont ik naast de auto en Roman was weg. Missie volbracht maar toch gek dat Roman mij de auto uit slaat. Als je dit ook willen proberen dan vertel ik je nu wat je moet doen.

1. Zet 2 auto's neer bij de safehouse in South Bohan. Let op! Niet doen terwijl je uit ga met Roman want anders verschijnt dat gele pijltje op die pakeervlak en dan kan je het niet meer doen.

2. Bel Roman of laat je bellen door Roman om met hem op stap te gaan.

3. Als je samen met Roman klaar bent met darten, drinken, eten enz ga dan naar de safehouse waar hij wilt komen.

4. Ga zo dicht mogelijk met de deur waar Roman zit naar de pijltje zodat de deur van Roman naar de kant van de auto's zitten.

5. Afwachten of het gebeurd. Ik weet niet of het alleen zo is dat het bij mij kan gebeuren of iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...