NickOwnage Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Hallo allemaal!Ik wil graag een Xbox 360 kopen en ik vraag me af hoelang deze nog dé console blijft. Oftewel hoeveel jaar kan ik er sowieso nog nieuwe games voor mag verwachten. En ik ben ook wel benieuwd of die beroemde ring of dead al weg is..! Oh en voor de PS3 fans, ik koop er geen. Is gewoon te duur... Alvast bedankt! Het blijft er nog wel een tijdje, alleen sta niet raar te kijken als ineens een nieuwe Xbox opduikt. Ik denk eind 2013, hij komt denk ik wel tegen de feest dagen, denk hierbij aan Sinterklaas etc. Reageren
stefan321 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Haha en toch blijven er mensen zeggen dat de PS3 beter is.. ik weet het! Maar dank jullie voor de uitleg, ik ga dan gewoon lekker een Xbox360 kopen om GTA IV eindelijk goed te kunnen spelen. Echt haat aan die computer die het met alles op low nog amper trekt... Oja, zit er trouwens nog veel verschil tussen de Xbox Arcade en Xbox Pro? Behalve dan die 40GB, dat zie ik ook wel! nou ik raad je 1 ding aan koop een pro anders ben je veel meer geld kwijt aan geheugen Reageren
Hugo1007 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Haha en toch blijven er mensen zeggen dat de PS3 beter is.. ik weet het! Maar dank jullie voor de uitleg, ik ga dan gewoon lekker een Xbox360 kopen om GTA IV eindelijk goed te kunnen spelen. Echt haat aan die computer die het met alles op low nog amper trekt... Oja, zit er trouwens nog veel verschil tussen de Xbox Arcade en Xbox Pro? Behalve dan die 40GB, dat zie ik ook wel! nou ik raad je 1 ding aan koop een pro anders ben je veel meer geld kwijt aan geheugen Kan je er een externe HDD aanhangen? Gewoon zo eentje met een USB poort? Die heb ik namelijk nog wel liggen, dus dan is het zonde om extra geld uit te geven aan een pro.. Reageren
Think Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Haha en toch blijven er mensen zeggen dat de PS3 beter is.. ik weet het! Maar dank jullie voor de uitleg, ik ga dan gewoon lekker een Xbox360 kopen om GTA IV eindelijk goed te kunnen spelen. Echt haat aan die computer die het met alles op low nog amper trekt... Oja, zit er trouwens nog veel verschil tussen de Xbox Arcade en Xbox Pro? Behalve dan die 40GB, dat zie ik ook wel! nou ik raad je 1 ding aan koop een pro anders ben je veel meer geld kwijt aan geheugen Kan je er een externe HDD aanhangen? Gewoon zo eentje met een USB poort? Die heb ik namelijk nog wel liggen, dus dan is het zonde om extra geld uit te geven aan een pro.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Xbox blijft nog wel een tijdje, maar er komen nu steeds meer exclusives voor de PS3 omdat ontwikkelaars veel meer kunnen met een PS3 omdat die veel krachtiger is. Hij blijft dus wel nog een paar jaar mee draaien. Dat is NIET juist wat je zomaar opeens uit je duim zuigt. De PS3 is veel moeilijker om te gaan programmeren terwijl mensen met de Xbox 360 makkelijk kunnen programmeren. De CPU's zijn qua prestaites (indien die 100% worden benut) bijna hetzelfde (PS3 is inderdaad iets sterker), de GPU van de 360 heeft een beentje voor. Maar de volledige kracht van de CPU van de PS3 zal nooit worden benut bij games, omdat de ontwikkelingstijd dan erg lang is, omdat de PS3 nou eenmaal moeilijk is te programmeren. De PS3 wordt JUIST beter om te programmeren. Hoe meer ontwikkelaars met de PS3 aan de gang gaan, hoe beter ze het onder de knie gaan krijgen. "Patrick Soderlund van EA Games Europe ziet alvast een groot verschil tussen beide console: hij denkt dat het maximale vermogen uit de Xbox 360 gehaald is terwijl de PlayStation 3 nog niet op zijn maximum zit. Nu de meeste ontwikkelaars de PlayStation 3 beter beginnen te begrijpen, begint er meer kracht uit de console te komen. Nu is het dus een kwestie van het maximum uit de PS3 te halen. Soderlund geeft echter wel toe dat de Xbox 360 zijn favoriete console is. Hij is ook onder de indruk van Natal en hij denkt dat Sony hoofdpijn krijgt van als ze zien hoe goed Microsoft het doet. Hij geeft echter ook een complimentje aan Sony. Sony heeft een pak hoge kwaliteitsgames die hen zeker zullen helpen. Soderlund is dus zowel over Microsoft als Sony tevreden." Reageren
FGras Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 over het algemeen, als je bij de xbox internet neemt voor zoveel jaar, wifi erbij koopt en omdat er binnen 2 jaar een nieuwe op de markt ligt is de PS3 in verhouding helemaal niet zo duur en eind 2009 komt er ook een gigantische prijsverlaging voor de ps3. Reageren
Hugo1007 Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 over het algemeen, als je bij de xbox internet neemt voor zoveel jaar, wifi erbij koopt en omdat er binnen 2 jaar een nieuwe op de markt ligt is de PS3 in verhouding helemaal niet zo duur en eind 2009 komt er ook een gigantische prijsverlaging voor de ps3. Is die prijsverlaging al officieel aangekondigd? Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 De prijsverlaging is niet officieel aangekondigd. Michael Pachter Denkt dat er tegen de feestdagen een prijsverlaging komt. Maar dit is nog niet officieel bekend gemaakt door Sony en Nintendo Ik denk dat de Xbox360 2012 niet meer gaat halen. zoals er al is gezegt ergens. De Xbox heeft zijn maximum al berijkt, de PS3 nog niet. Je zag het ook met de gewone Xbox vs. ps2 De normale Xbox had na een tijdje zijn limiet berijkt. bij de PS2 zie je dat er nu nogsteeds mooie games uitkomen. ik denk dat dat ook si met X360 VS PS3 ze zullen heel snel bij de Xdoos aan hun limiet komen. de PS3 zal nog wel een tijdje doorgaan. Microsoft moet hun Xbox Upgraden of ze zullen in de problemen komen. Reageren
Follow Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Er gaan geruchten rond dat project Natal op de markt komt met een nieuwe Xbox. Maar het is en blijft een gerucht.. Reageren
FGras Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Er gaan geruchten rond dat project Natal op de markt komt met een nieuwe Xbox. Maar het is en blijft een gerucht.. jep project natal komt eraan, er was een gerucht dat in de XBOX een cameratje komt te zitten :S mja, ik als PS3 fan moet natuurlijk wel zeggen: doe geen dingen waar je later spijt van krijgt! Reageren
jf_de_man Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ze heben bij microsoft de levensduur van de 360 verlengt met project natal dus je kan hem gerust kope. Weer een nieuwe meede eigenaar;p Reageren
MrIndependent Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Dat vind ik nou de kracht van (de) Sony Ps3 al 2 jaar uit en toch nog games laten maken voor Ps2 geweldig. Kijk de Xbox360 wordt nu al 4 jaar mee gewerkt dus programmeurs weten hoe zo'n ding in mekaar zit. De Ps3 is er nog niet zolang dus als je over 2 jaar weer komt kijken dan zullen de Graphics nog beter worden Reageren
j0uk3 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Eind 2010 is ie wel verouderd.... Er zullen vast wel games voor uit blijven komen net als ps2, Maar dan krijg je wel kwaliteit verschil tussen 360 en PS3... Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 De xbox360 zal nog wel lang blijven leven dat komt O.A door extra hardware dat je kunt gebruiken zoals project natal. Zelfde als bij de ps3 die krijgen ook dingen zoals Eye Toy 2. Reageren
commando Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 Hallo allemaal!Ik wil graag een Xbox 360 kopen en ik vraag me af hoelang deze nog dé console blijft. Oftewel hoeveel jaar kan ik er sowieso nog nieuwe games voor mag verwachten. En ik ben ook wel benieuwd of die beroemde ring of dead al weg is..! Oh en voor de PS3 fans, ik koop er geen. Is gewoon te duur... Alvast bedankt! ach, echte toekomst zit in geen van al die consoles, er blijven nou eenmaal beperkingen aan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.