S_enna Geplaatst: 28 juli 2009 Rapport Geplaatst: 28 juli 2009 ps3 is mss duurder qua prijs maar is dan ook nieuwer nu in augustus komt er weer een nieuwe ps3 uit namelijk de ps3 slim deze kan alles er komt een voll remotecontroll bij zoals de wii maar dan beter met de ps3 kunt ge games van oudere consoles blijven gebruiken er komen binnekort nog veel nieuwe (dingens) voor de ps3 het is een questi van tijd dat het alemaal uitkomt ik zeg van koop beter een ps3 dan een xbox 360 Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik wil ook een Arcade gaan kopen maar 1 ding houd me terug; het idee dat ik dat ding strax heb en dat er dan weer iets nieuws komt.. Reageren
djcas Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 ik blijf gwn bij de computer,dat is al duur genoeg en makkelijker te besturen vind ik Reageren
wupie Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 ps3 is mss duurder qua prijs maar is dan ook nieuwer nu in augustus komt er weer een nieuwe ps3 uit namelijk de ps3 slim Dat is nog helemaal niet bekent gemaakt door SONY en augustus begint zaterdag al dus dan had SONY dat al heel lang aangekondigd. Reageren
needhack Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 (bewerkt) ik heb de xbox al 1.5 jaar en geen veranderingen of problemen. blijft lekker goed werken . zet hem alleen niet op een tapijt en in een gesloten ruimte zoals kast. hij moet ademen! en maak je geen zorgen over de red ring of death. in de nieuwe xbox's is die weg >>> Door Visser23: Bump van half jaartje..<<< Bewerkt: 4 maart 2010 door Visser23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.