jvj Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Als je de 200 duifjes afknalt, krijg je een annihilator aan je safehuis. Ik ben hem helemaal nog niet tegengekomen! Weet imand waar ie is? Ik heb al op de dakken van mn safehuizen gekeken maar daar is hij niet. Ter info: ik heb de 100% al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Niet op je safehouse, maar hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Bellic Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 En op het vliegveld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Hier is er ook één Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Niet op je safehouse, maar hier ik heb er gekeken maar hij staat er bij mij niet. ja het is inderdaad een heli landingsplaats. Volgens mij staat die heli die jij zegt er al voor je de 200 duiven afknalt. wil iemand dat eens checken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.