GTA_Locke Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Heey! Kheb de Xbox 360 versie van GTA IV. Ik kan alleen nergens de optie vinden waarmee ik Save Games waar ik in principe niks mee doe kan resetten. Hoe doe ik dit want die overtollige savegames schijnen invloed te hebben op snelheid van 't spel e.d Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Klinkt misschien best noob maar wil iemand me toch helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Heey!Kheb de Xbox 360 versie van GTA IV. Ik kan alleen nergens de optie vinden waarmee ik Save Games waar ik in principe niks mee doe kan resetten. Hoe doe ik dit want die overtollige savegames schijnen invloed te hebben op snelheid van 't spel e.d Kan je je savegames niet gewoon deleten ingame? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Heey!Kheb de Xbox 360 versie van GTA IV. Ik kan alleen nergens de optie vinden waarmee ik Save Games waar ik in principe niks mee doe kan resetten. Hoe doe ik dit want die overtollige savegames schijnen invloed te hebben op snelheid van 't spel e.d Kan je je savegames niet gewoon deleten ingame? Nee, niet... Bij games staat er wel iets van device maar er gebeurt dan niks... Moet ik verder nog iets doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb geen idee of dit zal werken, maar bij de PlayStation 3 kan je savegames (van alle games) verwijderen via het hoofdmenu van de PS3. Dus misschien dat je via het hoofdmenu van de Xbox 360 dit ook kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Al wel geprobeerd, maar heb die mogelijk nog niet aangetroffen... -_- Toch bedankt, en ik zoek nog ff verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Spijtig, kan nog altijd nix vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2009 Kan iemand een duidelijke beschrijving geven waar ik normaal gesproken de Save Game zou moeten vinden, en hoe ik in dat menu beland? Met knopjes enzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 Is er niemand die dat kan, niemand met een Xbox die het wel kan beschrijven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 Ga naar je dashboard van je xbox 360 (Opstart menu) Ga dan helemaal naar rechts en dan ga je naar opties en dan memory Dan klik je je HDD aan en kies je GTA IV en dan kies je de savegames die je wilt verwijderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_Locke Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Hartstikke bedankt Igion! Het is gelukt, top man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ietsAnders0 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Graag gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.