Jump to content

Save Game Verwijderen


GTA_Locke

Recommended Posts

Heey!

Kheb de Xbox 360 versie van GTA IV. Ik kan alleen nergens de optie vinden waarmee ik Save Games waar ik in principe niks mee doe kan resetten. Hoe doe ik dit want die overtollige savegames schijnen invloed te hebben op snelheid van 't spel e.d

Link to comment
Delen op andere websites

Heey!

Kheb de Xbox 360 versie van GTA IV. Ik kan alleen nergens de optie vinden waarmee ik Save Games waar ik in principe niks mee doe kan resetten. Hoe doe ik dit want die overtollige savegames schijnen invloed te hebben op snelheid van 't spel e.d

Kan je je savegames niet gewoon deleten ingame?

Link to comment
Delen op andere websites

Heey!

Kheb de Xbox 360 versie van GTA IV. Ik kan alleen nergens de optie vinden waarmee ik Save Games waar ik in principe niks mee doe kan resetten. Hoe doe ik dit want die overtollige savegames schijnen invloed te hebben op snelheid van 't spel e.d

Kan je je savegames niet gewoon deleten ingame?

Nee, niet... Bij games staat er wel iets van device maar er gebeurt dan niks... Moet ik verder nog iets doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee of dit zal werken, maar bij de PlayStation 3 kan je savegames (van alle games) verwijderen via het hoofdmenu van de PS3. Dus misschien dat je via het hoofdmenu van de Xbox 360 dit ook kan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar je dashboard van je xbox 360 (Opstart menu)

Ga dan helemaal naar rechts en dan ga je naar opties en dan memory

Dan klik je je HDD aan en kies je GTA IV en dan kies je de savegames die je wilt verwijderen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...