Ice Banana Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Na een verschrikkelijk lange tijd stil te hebben gezeten qua designing en photoshop, kom ik even weer piepen om wat af te rammelen. Annyhow, niet echt denderend, maar kom.. Reacties en tips op lightning en distortion? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Best netjes man Kleuren vind ik nice gedaan. Even wat tips wat hier beter kan. De lightsource moet beetje specialer, het lijkt nu een witte bol en het moet meer een lichtbron lijken. Ook zit het licht verkeerd in vergelijking met de render, daar komt het licht van de andere kant. Verder is tekst wat standaard, nniet zo passend hier maar kom hij is niet lelijk. Verder vind ik plaatsing,kleuren enzo wel netjes. Ga zo door man! Reageren
The Hulk Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Het ziet er inderdaad goed en netjes uit. De effecten en achtergrond passen goed bij de render. Alleen jammer dat de render naar rechts kijkt in plaats van naar voren. Ook vind ik de letters iets te klein en onduidelijk. De lichtbol is inderdaad iets te fel. Maar voor de rest ziet het er goed uit. 7.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.