justinjh12 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 heey mensen , ik zou graag willen weten hoe je moet modden voor de playstation 2 voor gta san andreas want ik kijk altijd op youtube bij modding en het lijk me zo leuk weet iemand hoe dit moet of kan iemand het doen voor me Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Dit is helaas niet tot zeer moeilijk te doen. De PS2 ondersteunt mods niet, omdat er geen spel geinstalleert word, waarna je bestanden kunt wijzigen en vervangen. Je zal dan een gehackte DVD van SA nodig hebben, wat met een illegaal programma zou moeten, wat dus onder warez gaat vallen en we je niet mogen helpen. Sorry Zelfde probleem met de XBox, als je echt zou willen modificeren zou je San Andreas voor de PC moeten aanschaffen. Bewerkt: 2 juni 2009 door Remi-X Reageren
FrostX Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Als je PS2 Omgebouwd is zodat hij gebrande cdtjes kan lezen kunje een exploit cd maken waar je allerlei mods op kunt zetten. (voorbeeldje, Ultimate Cheats voor ps2) Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Als je PS2 Omgebouwd is zodat hij gebrande cdtjes kan lezen kunje een exploit cd maken waar je allerlei mods op kunt zetten.(voorbeeldje, Ultimate Cheats voor ps2) Het ombouwen van een PS2 of Xbox is ook illegaal, dus hier kunnen we ook niet verder mee helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.