Jump to content

ik kan millie niet thuisbrengen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey iedereen,ik ben millie net gaan ophalen voor onze date,en heb haar mee naar een diner genomen.

ze leken wel te praten maar ik had geen 'ondertiteling',de hele date niet,ik weet niet of dat normaal is,maar das niet het probleem ;)

ik rij millie terug naar haar huis,en parkeer voor de deur,maar er gebeurd nix.

dat herhaald en op verschillende manieren naar het huis gereden en geparkeerd maar dat hielp niet.

daarna ben ik langs een burgershot gereden maar daar mocht ik niet binnen(geen geel pijltje)

toen ben ik maar weer teruggereden naar millie's huis,uitgestapt en ineens kwam er een vreemde man bij ons staan en begon te praten,heel vreemd :schater: ondertusen hoorde ik de muziek van mn auto de hele tijd al,ook nadat ik had besloten millie neer te schieten,kijken of dat hielp,maar dat kostte me 1 sniperschot en meer dan 150 m4 kogels :? ,waarna ik 3 sterren kreeg,terwijl ik niemand anders had geraakt.

een heel verhaal met allemaal wazigheden maar ik vraag me toch het meest af waarom ik millie niet thuis kon afzetten,weet iemand hier een antwoord op?

alvast bedankt :D

Geplaatst:

neej,dit is de aller-allereerste keer dat ik met millie ben gaan daten,en ik heb nog nooit zulke bugs of glitches gehad,stond er nogal van te kijken :{ ik ga haar dalijk nog een keer ophalen,kijken of het weer gebeurd.....

Geplaatst:

ik heb het nog een paar keer geprobeerd en het is eindelijk gelukt ^_^

verder nog geen probleem gehad met ander vriendinnen dus denk dat mn spel ff flipte

maar alles is weer goed :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...