Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

In het begin vond ik alles nogal vaag met demo won ik meestal met 2-0 als ik op Prof speelde, maar bij Fu-ifa 10 had ik zelfs al moeite met Semi-Pro.

Maar het gaat nu al beter.

Maar ik vraag me af als je je joystick tijdens het schieten naar de plek blijft houden waar je wilt schieten krijg je dan een draaibal?

Want ik heb vak dat mijn bal naast gaat.

Ook vindt ik het heel moeilijk om de keeper te passeren meestal zijn ze heel goed.

Iemand tips?

duw R1 in en blijf met je linker joystick richten en hou hem linksboven en de keeper passeren is bijna onmogelijk!

probeer gwn te schieten zit meestal altijd binnen of lopje maar schieten is beter!

EDIT: r1 is plaatsbal ook eh.

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Ik heb net gemerkt dat ik 1 ding echt heel nep vind in FIFA 10 en dat is het winnen van een toernooi/beker/seizoen. In plaats van uitbundig te vieren en de beker omhoog te houden (die je nota bene nog in het menu moet kiezen) krijg ik 5 spelers te zien dat op de middenstip en beetje bij elkaar lopen te springen, jammer genoeg dus niet echt een gevoel alsof ik een toernooi heb gewonnen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net gemerkt dat ik 1 ding echt heel nep vind in FIFA 10 en dat is het winnen van een toernooi/beker/seizoen. In plaats van uitbundig te vieren en de beker omhoog te houden (die je nota bene nog in het menu moet kiezen) krijg ik 5 spelers te zien dat op de middenstip en beetje bij elkaar lopen te springen, jammer genoeg dus niet echt een gevoel alsof ik een toernooi heb gewonnen...

Ook zie je dan een heel team bij één staan wat er nogal vaag uit ziet. :7

Ze zouden er wel bekers in mogen zetten. :Y

Ook vindt ik het spijtig dat je geen coaches aan de zijlijn ziet staan. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt, net zoals dat er geen wisselspelers op de bank zitten. Zijn net wat puntjes dat de game iets levendiger kan maken. Ik heb trouwens vanmiddag me 1e seizoen "coach" voltooid, de competitie + de beker gewonnen.

Op naar volgend seizoen. :bier:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nogal vaag is aan toernooien zijn de uitslagen van CPU's.

Zo had ik een toernooi met allemaal top ploegen.

En Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Manchester United en Bayern Munchen lagen er in de groepsfase er al uit. :Y

Wat ik nogal raar vond, omdat er ploegen door gingen zoals Napels, Roma en Olympiakos....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nogal vaag is aan toernooien zijn de uitslagen van CPU's.

Zo had ik een toernooi met allemaal top ploegen.

En Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Manchester United en Bayern Munchen lagen er in de groepsfase er al uit. :Y

Wat ik nogal raar vond, omdat er ploegen door gingen zoals Napels, Roma en Olympiakos....

ja, correct, ik zag vb ook eens dat anderlecht won van liverpool :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nogal vaag is aan toernooien zijn de uitslagen van CPU's.

Zo had ik een toernooi met allemaal top ploegen.

En Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Manchester United en Bayern Munchen lagen er in de groepsfase er al uit. :Y

Wat ik nogal raar vond, omdat er ploegen door gingen zoals Napels, Roma en Olympiakos....

ja, correct, ik zag vb ook eens dat anderlecht won van liverpool :duh:

Da's echt nep ja :schater:

Maar heb ik ook wel eens gehad, Stond Newcastle in de finale XD

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist FIFA 10 verkregen maar hij wilt het niet doen. Ik heb hem gewoon geinstalleerd maar als ik op het icoontje op de desktop klik komt er zo een draaiend blauw bolletje naast mn muis maar er gebeurt niks. Ik heb het spel al als administrator uitgevoerd, Compatibility mode(Windows XP SP 2, Windows XP SP 3, Windows 98/ME) en steeds gebeurd hetzelfde.

Ik draai Windows 7 64-Bit.

Heeft iemand een oplossing?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

VRAAGJE FIFA 10:

ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij?

maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is?

bedankt! :)

Link to comment
Delen op andere websites

VRAAGJE FIFA 10:

ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij?

maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is?

bedankt! :)

Kost liveseason geen geld?

Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

VRAAGJE FIFA 10:

ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij?

maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is?

bedankt! :)

Kost liveseason geen geld?

Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. :Y

neen, 1 competitie is gratis, maar dat is juist het probleem, ik zie geen competitie staan in mn shop :'(

Link to comment
Delen op andere websites

VRAAGJE FIFA 10:

ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij?

maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is?

bedankt! :)

Kost liveseason geen geld?

Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. :Y

neen, 1 competitie is gratis, maar dat is juist het probleem, ik zie geen competitie staan in mn shop :'(

Heb je er al één gedaan?

Misschien kan je het nog is proberen te downloaden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

VRAAGJE FIFA 10:

ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij?

maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is?

bedankt! :)

Kost liveseason geen geld?

Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. :Y

neen, 1 competitie is gratis, maar dat is juist het probleem, ik zie geen competitie staan in mn shop :'(

Heb je er al één gedaan?

Misschien kan je het nog is proberen te downloaden. :Y

in het begin stonden alle competities er, maar toen ik naar menu ging---->live seizoen--------> mijn seizoen en 1 match speelde was alles weg van competities achteraf.

ik heb nog 4 wedstrijden over, maar ik kan die 4 wedstijden niet meer spelen?

alles in me shop is weg van live seizoen, en in het menu enkel---> competitie selecteren maar dan kom ik ook weer in de shop terrecht hé

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...