Kai-ShockWave Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Kan je ook swalbes doen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Fifa10 ligt nu al in de winkels. Tenminste bij gamemania venlo, ik heb hem al. Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Fifa10 ligt nu al in de winkels. Tenminste bij gamemania venlo, ik heb hem al. Meen je niet!? O_o verkoopfout dan ofzo.. Morgen maar es een tripje naar Venlo maken, is ie 't waard? En heb je hem voor console of PC? Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb hem ook al hoor. Kreeg rond 12 uur een sms'je dat ik hem kon ophalen bij Game Mania Leeuwarden Gelijk gehaald dan. Hij is het zeker waard. Normale release was toch 1 oktober? Heb hem btw op de Playstation 3. Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb hem ook al hoor. Kreeg rond 12 uur een sms'je dat ik hem kon ophalen bij Game Mania Leeuwarden Gelijk gehaald dan. Hij is het zeker waard. Normale release was toch 1 oktober? Heb hem btw op de Playstation 3. 2 Oktober dacht ik, hmm zal morgen maar eens naar de Game Mania dan, blijkbaar houden ze daar van vroeg verkopen ;p Ben alleen bang dat ie 't niet 100% waard is op de PC, maarja ik moet toch wat zonder Console xd Reageren
Dago58x Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb hem ook al hoor. Kreeg rond 12 uur een sms'je dat ik hem kon ophalen bij Game Mania Leeuwarden Gelijk gehaald dan. Hij is het zeker waard. Normale release was toch 1 oktober? Heb hem btw op de Playstation 3. 2 Oktober dacht ik, hmm zal morgen maar eens naar de Game Mania dan, blijkbaar houden ze daar van vroeg verkopen ;p Ben alleen bang dat ie 't niet 100% waard is op de PC, maarja ik moet toch wat zonder Console xd 2 Oktober ja, hij is hier in Rotterdam op Saturn al te koop voor 49 euro. Koopje hoor. Ga hem gelijk halen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik ga hem morgen halen! Maar das echt typisch Game Mania games al 1 dag op voor hand verkopen. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Ik heb m vanddaag gekocht en hij is in een word super ten opzichte van fifa 09 -Veel betere Passes en aannames. -Je kan makelijker van afstand scoren. -Mooiere goals. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Vandaag kon je in de playstation store het stadion van Real Madrid downloaden en het ziet er goed uit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb m vanddaag gekocht en hij is in een word super ten opzichte van fifa 09-Veel betere Passes en aannames. -Je kan makelijker van afstand scoren. -Mooiere goals. Makkelijker scoren van afstand? Sowieso niet. Met Fifa '09 ging bijna alles erin van afstand, dit is nu absoluut niet zo. Daarnaast is het zelfs bevestigd dat scoren van afstand lastiger is dan bij Fifa '09 Reageren
.Senne Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik ben net Fifa 10 op m'n iPod aan het downloaden. Ziet er wel leuk uit. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb m vanddaag gekocht en hij is in een word super ten opzichte van fifa 09-Veel betere Passes en aannames. -Je kan makelijker van afstand scoren. -Mooiere goals. Makkelijker scoren van afstand? Sowieso niet. Met Fifa '09 ging bijna alles erin van afstand, dit is nu absoluut niet zo. Daarnaast is het zelfs bevestigd dat scoren van afstand lastiger is dan bij Fifa '09 Als je op "amateur" speelt is het echt niet zo moeilijk. Maar natuurlijk hoe hoeger de moeilijkheids graad hoe moeilijker het wordt om van een afstand te scoren. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb m vanddaag gekocht en hij is in een word super ten opzichte van fifa 09-Veel betere Passes en aannames. -Je kan makelijker van afstand scoren. -Mooiere goals. Makkelijker scoren van afstand? Sowieso niet. Met Fifa '09 ging bijna alles erin van afstand, dit is nu absoluut niet zo. Daarnaast is het zelfs bevestigd dat scoren van afstand lastiger is dan bij Fifa '09 Ik vind dat in fifa 09 juist moeilijker. Reageren
jordib12 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 als iemand eens zin heeft in fifa 10 voeg me dan toe jordib12! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 In het begin vond ik alles nogal vaag met demo won ik meestal met 2-0 als ik op Prof speelde, maar bij Fu-ifa 10 had ik zelfs al moeite met Semi-Pro. Maar het gaat nu al beter. Maar ik vraag me af als je je joystick tijdens het schieten naar de plek blijft houden waar je wilt schieten krijg je dan een draaibal? Want ik heb vak dat mijn bal naast gaat. Ook vindt ik het heel moeilijk om de keeper te passeren meestal zijn ze heel goed. Iemand tips? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.