jordib12 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) In het begin vond ik alles nogal vaag met demo won ik meestal met 2-0 als ik op Prof speelde, maar bij Fu-ifa 10 had ik zelfs al moeite met Semi-Pro.Maar het gaat nu al beter. Maar ik vraag me af als je je joystick tijdens het schieten naar de plek blijft houden waar je wilt schieten krijg je dan een draaibal? Want ik heb vak dat mijn bal naast gaat. Ook vindt ik het heel moeilijk om de keeper te passeren meestal zijn ze heel goed. Iemand tips? duw R1 in en blijf met je linker joystick richten en hou hem linksboven en de keeper passeren is bijna onmogelijk! probeer gwn te schieten zit meestal altijd binnen of lopje maar schieten is beter! EDIT: r1 is plaatsbal ook eh. Bewerkt: 3 oktober 2009 door jordib12 Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik heb net gemerkt dat ik 1 ding echt heel nep vind in FIFA 10 en dat is het winnen van een toernooi/beker/seizoen. In plaats van uitbundig te vieren en de beker omhoog te houden (die je nota bene nog in het menu moet kiezen) krijg ik 5 spelers te zien dat op de middenstip en beetje bij elkaar lopen te springen, jammer genoeg dus niet echt een gevoel alsof ik een toernooi heb gewonnen... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik heb net gemerkt dat ik 1 ding echt heel nep vind in FIFA 10 en dat is het winnen van een toernooi/beker/seizoen. In plaats van uitbundig te vieren en de beker omhoog te houden (die je nota bene nog in het menu moet kiezen) krijg ik 5 spelers te zien dat op de middenstip en beetje bij elkaar lopen te springen, jammer genoeg dus niet echt een gevoel alsof ik een toernooi heb gewonnen... Ook zie je dan een heel team bij één staan wat er nogal vaag uit ziet. Ze zouden er wel bekers in mogen zetten. Ook vindt ik het spijtig dat je geen coaches aan de zijlijn ziet staan. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 (bewerkt) Ja klopt, net zoals dat er geen wisselspelers op de bank zitten. Zijn net wat puntjes dat de game iets levendiger kan maken. Ik heb trouwens vanmiddag me 1e seizoen "coach" voltooid, de competitie + de beker gewonnen. Op naar volgend seizoen. Bewerkt: 8 oktober 2009 door Kai-ShockWave Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Wat ook nogal vaag is aan toernooien zijn de uitslagen van CPU's. Zo had ik een toernooi met allemaal top ploegen. En Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Manchester United en Bayern Munchen lagen er in de groepsfase er al uit. Wat ik nogal raar vond, omdat er ploegen door gingen zoals Napels, Roma en Olympiakos.... Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Wat ook nogal vaag is aan toernooien zijn de uitslagen van CPU's.Zo had ik een toernooi met allemaal top ploegen. En Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Manchester United en Bayern Munchen lagen er in de groepsfase er al uit. Wat ik nogal raar vond, omdat er ploegen door gingen zoals Napels, Roma en Olympiakos.... ja, correct, ik zag vb ook eens dat anderlecht won van liverpool Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Wat ook nogal vaag is aan toernooien zijn de uitslagen van CPU's.Zo had ik een toernooi met allemaal top ploegen. En Chelsea, Barcelona, Real Madrid, Liverpool, Manchester United en Bayern Munchen lagen er in de groepsfase er al uit. Wat ik nogal raar vond, omdat er ploegen door gingen zoals Napels, Roma en Olympiakos.... ja, correct, ik zag vb ook eens dat anderlecht won van liverpool Da's echt nep ja Maar heb ik ook wel eens gehad, Stond Newcastle in de finale XD Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Hallo allemaal, Ik heb zojuist FIFA 10 verkregen maar hij wilt het niet doen. Ik heb hem gewoon geinstalleerd maar als ik op het icoontje op de desktop klik komt er zo een draaiend blauw bolletje naast mn muis maar er gebeurt niks. Ik heb het spel al als administrator uitgevoerd, Compatibility mode(Windows XP SP 2, Windows XP SP 3, Windows 98/ME) en steeds gebeurd hetzelfde. Ik draai Windows 7 64-Bit. Heeft iemand een oplossing? Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 VRAAGJE FIFA 10: ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij? maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is? bedankt! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 VRAAGJE FIFA 10:ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij? maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is? bedankt! Kost liveseason geen geld? Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 VRAAGJE FIFA 10:ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij? maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is? bedankt! Kost liveseason geen geld? Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. neen, 1 competitie is gratis, maar dat is juist het probleem, ik zie geen competitie staan in mn shop :'( Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 VRAAGJE FIFA 10:ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij? maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is? bedankt! Kost liveseason geen geld? Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. neen, 1 competitie is gratis, maar dat is juist het probleem, ik zie geen competitie staan in mn shop :'( Heb je er al één gedaan? Misschien kan je het nog is proberen te downloaden. Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 VRAAGJE FIFA 10:ik heb problemen met me live seizoen op fifa, ik wil een competitie downloaden, in de fifa winkel maar er staat enkel liveseizoen 2.0 4 over: de cometitie's staan er raar genoeg niet bij? maar toen ik 1 vs 1 deed voor online, zag ik dat iemand het wel kon want arsenal was beter en dit is door addidas live seizoen, heeft iemand een idee wat het probleem is? bedankt! Kost liveseason geen geld? Maar ik zag wel een trial versie in de Fifa 10 shop. neen, 1 competitie is gratis, maar dat is juist het probleem, ik zie geen competitie staan in mn shop :'( Heb je er al één gedaan? Misschien kan je het nog is proberen te downloaden. in het begin stonden alle competities er, maar toen ik naar menu ging---->live seizoen--------> mijn seizoen en 1 match speelde was alles weg van competities achteraf. ik heb nog 4 wedstrijden over, maar ik kan die 4 wedstijden niet meer spelen? alles in me shop is weg van live seizoen, en in het menu enkel---> competitie selecteren maar dan kom ik ook weer in de shop terrecht hé Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Dan zal je hem moeten kopen denk ik... Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 MAAR er staat gewoon niks in me shop erover ik kan niks doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.