Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

T'is wel een vet game. Net mijn 2de online match gespeelt ,, 7-1 voor 90e minuut, plotseling wordt mijn verbinding verbroken. :ch:.. Jammer maar ik won wel mijn eerste met 7-0.

hé dago zin om eens online te spelen?

>>> Door Visser23: Online wedstrijden kunnen wel via PB geregeld worden. Dank u! <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Paar persoonlijke minpuntjes aan de game die verbeter kunnen worden in de volgende game. Heb er volgens mij nog een paar, maar daar kom ik zo snel ff niet op.

  • Ik vind de menu-structuur soms irritant. Als je ergens vanuit terug wilt stuurt hij je niet naar het hoofdmenu maar naar het trainingsveld. Net zoals dat ik het soms onoverzichtelijk vindt als je een club wil zoeken tijdens een match. Omdat er zoveel competities inzitten met daarin weer leagues en dan pas de teams, wordt het soms een beetje onoverzichtelijk.
  • Geen uitbundige feestparty na het winnen van een league, cup e.d. Je moet van te voren een beker kiezen die je bij de feestviering helemaal niet ziet.
  • De mode "toernooien' is niet goed uitgewerkt en het kost meer klikwerk om een juist samengesteld team bij elkaar te zetten.
  • Geen coach en spelers langs de zijlijn?
  • Na een doelpunt lopen alle spelers of tegen de paal of in het doel.
  • Een paar keer heb ik gehad dat ze na een goal helemaal naar de middenlijn rende en toen pas gingen juichen. Echter stonden ze in die cutscene die daarna kwam bij de cornervlag. :7
  • De lange laad- en simuleertijden tijdens de Manager Mode.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist FIFA 10 verkregen maar hij wilt het niet doen. Ik heb hem gewoon geinstalleerd maar als ik op het icoontje op de desktop klik komt er zo een draaiend blauw bolletje naast mn muis maar er gebeurt niks. Ik heb het spel al als administrator uitgevoerd, Compatibility mode(Windows XP SP 2, Windows XP SP 3, Windows 98/ME) en steeds gebeurd hetzelfde.

Ik draai Windows 7 64-Bit.

Heeft iemand een oplossing?

:cya:

Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opvalt is dat je status bij coach mode niet erg snel stijgt.

Ik heb nu al 12 van de 12 matchen gewonnen zelfs tegen de rivaal, maar toch heb ik nog steeds, maar een half sterretje ook het vertrouwen van het bestuur stijgt heel traag.

En Fifa 10 is ook veel moeilijker geworden ten opzichte van fifa 09 in fifa 09 kon je makkelijk tussen de verdedigers lopen in fifa 10 is kan dat totaal niet meer en worden bijna alle schoten en passes geblokeerd. :{

Ook vindt ik de moeilijkheids graad nogal vaag...

Ik speel op Semi-Pro, maar de ééne keer lijkt het wel of ik op amateur speel en de andere keer lijkt het wel alsof ik op prof speel. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opvalt is dat je status bij coach mode niet erg snel stijgt.

Ik heb nu al 12 van de 12 matchen gewonnen zelfs tegen de rivaal, maar toch heb ik nog steeds, maar een half sterretje ook het vertrouwen van het bestuur stijgt heel traag.

En Fifa 10 is ook veel moeilijker geworden ten opzichte van fifa 09 in fifa 09 kon je makkelijk tussen de verdedigers lopen in fifa 10 is kan dat totaal niet meer en worden bijna alle schoten en passes geblokeerd. :{

Ook vindt ik de moeilijkheids graad nogal vaag...

Ik speel op Semi-Pro, maar de ééne keer lijkt het wel of ik op amateur speel en de andere keer lijkt het wel alsof ik op prof speel. :?

Het bestuur kan pas oordelen over een aantal wedstrijden. Na een seizoen had ik daar 100% vertrouwen, maar ik was nog maar één ster.

De moeilijkheidsgraad heb je misschien wel op semi-pro, maar tegen ploegen van één ster hem je het makkelijker; amateur en tegen ploegen van vier sterren heb je het moeilijker; prof. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik echt heel bizar:

Ik speel met Manchester United tegen Chelsea (allebei 5 sterren), ik win met 5-0 van Chelsea.

Kort daarna doe ik Manchester City tegen Arsenal (allebei 4,5 sterren) en ik win met 1-0.

Dat snap ik dus niet...

En ook doe ik coach met Real Madrid maar 3 van de 4 keer regent het, hoe kan het nou zoveel regenen in Spanje?

En ook heb ik ook soms bij top matchen zoals Barcelona-Real Madrid dat het stadion niet helemaal vol is en dat er lege vakken zijn. (wat ook heel bizar is)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vond ik echt heel bizar:

Ik speel met Manchester United tegen Chelsea (allebei 5 sterren), ik win met 5-0 van Chelsea.

Kort daarna doe ik Manchester City tegen Arsenal (allebei 4,5 sterren) en ik win met 1-0.

Dat snap ik dus niet...

En ook doe ik coach met Real Madrid maar 3 van de 4 keer regent het, hoe kan het nou zoveel regenen in Spanje?

En ook heb ik ook soms bij top matchen zoals Barcelona-Real Madrid dat het stadion niet helemaal vol is en dat er lege vakken zijn. (wat ook heel bizar is)

ja, dat zijn datails volgend jaar gaan ze waarschijnelijk al de details bekijken en aanpassen:)

Link to comment
Delen op andere websites

ja, dat zijn datails volgend jaar gaan ze waarschijnelijk al de details bekijken en aanpassen:)

Hadden ze dit jaar moeten doen. Lijkt mij dat ze genoeg tijd hebben gehad daarvoor, want zoveel is er ook weer niet veranderd ten opzichte van FIFA 09. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Details?

Ik vindt het grote fouten. :7

Btw: Met welk club doen jullie coach?

Ik met Real Madrid.

ik speel enkel online, moest ik beginnen met coach zou ik wel veel spelen, maarja! :puh:

ik zou spelen met inter milaan :tu:

maar engeland is de leukste competitie!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb tot nu coach gedaan met Ajax(3 seizoenen) Real(2e seizoen nu opnieuw begonnen)

Opstelling Real:

Casillas.

Sergio Ramos Pepe Alex Arbeloa

Beckham Xabi Alonso Granero/Diarra

C Ronaldo Benzema/Adriano/Suarez Kaka/Hulk(bijnaam)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...