Jump to content

Beeld word zwart


ietsAnders0

Recommended Posts

Telkens als ik mijn computer aan zet word mijn beeld zwart na het windows logo. Dan word hij na 2 sec weer gewoon en dan 5 sec later word hij weer voor 2-3 seconden zwart en ik hoor het ook een soort van klikken in mijn beeldscherm. Telkens, klik, klik , klik

Wie weet wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Telkens als ik mijn computer aan zet word mijn beeld zwart na het windows logo. Dan word hij na 2 sec weer gewoon en dan 5 sec later word hij weer voor 2-3 seconden zwart en ik hoor het ook een soort van klikken in mijn beeldscherm. Telkens, klik, klik , klik

Wie weet wat het probleem is?

Alvast bedankt!

Al een andere monitor geprobeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wacht even, het windows logo komt, dan zie je je beeldscherm, maar daarna gaat het weer weg, en maakt je beeldscherm geluid, en komt dan je achtergrond weer terug?

Heeft je scherm dit altijd al gedaan, of pas sinds een bepaalde tijd?

Geeft je scherm ook een melding waar?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wacht even, het windows logo komt, dan zie je je beeldscherm, maar daarna gaat het weer weg, en maakt je beeldscherm geluid, en komt dan je achtergrond weer terug?

Heeft je scherm dit altijd al gedaan, of pas sinds een bepaalde tijd?

Geeft je scherm ook een melding waar?

Ja precies, om de 5 sec word het scherm even een paar seconden zwart

Pas sinds vanmorgen flikkert hij en ik kreeg geen melding alleen dus dat klik geluid in mijn beeldscherm.

Ik heb net een andere monitor geprobeert en nu is het probleem weg maar toch wil ik wel mijn andere monitor gebruiken want die is toch ietsjes nieuwer dan deze

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...